Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
heel intressand ,zeker eens lezen https://www.hln.be/tech/schrik-voor-je-privacy-bij-whatsapp-met-deze-handige-trucs-bescherm-je-jezelf~af3584fa/
Antwoorden
12
Weergaven
473
  • Gesloten
Hallo ik maak nieuw bericht op facebook, ik zet er tekst bij, ik plaats er één foto bij, dusver alles oke. Daags nadien wil ik enkel foto...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste leden. Mijn facebook account is gehackt. Ik kreeg een melding dat mijn email adres was gewijzigd (new york). Even later dat mijn...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
met dat ik veel op laptop werk tijdens de dag en mijn mobiel niet nodig heb ik heb ik een vraag hoe kan je berichten van andere delen op je...
Antwoorden
10
Weergaven
246
  • Gesloten
Ik kwam er gisteren achter dat mijn facebook account was gehackt en ik een nieuw wachtwoord moest invoeren alleen bij mijn afbeeldings account...
Antwoorden
10
Weergaven
709
  • Gesloten
Hallo Iedereen, Zoals Iedereen wel weet zijn YouTube Instructiefilmpjes meestal bijzonder handig, Maar wat mij betreft jammer dat ze bijna altijd...
Antwoorden
10
Weergaven
406
  • Gesloten
Op mijn facebookpagina zijn er advertenties,groepen die ik 'leuk' vindt maar die ik zelf niet heb aangevinkt.Het komt er telkens vanzelf op.Iemand...
Antwoorden
9
Weergaven
637
  • Gesloten
Hoi, Mijn smartphone loopt stilletjes aan vol, ik heb ongeveer 18.000 foto's erop staan, dit zijn echter maar pictogrammen van my drive van...
Antwoorden
8
Weergaven
641
  • Gesloten
Ik kreeg een foto toegestuurd via Whatsapp dewelke ik moet gebruiken voor mijn werk. Hoe kan ik die foto naar ergens doorsturen (mail? )
Antwoorden
8
Weergaven
987
  • Gesloten
Er is waarschijnlijk een probleempje met de Google App "Vind mijn apparaat" Dit is een App die kan gebruikt worden wanneer een Android toestel...
Antwoorden
8
Weergaven
632
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan