Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik zoek een (liefst gratis) programmaatje, waarmee ik zelf op eenvoudige manier een watermerk op een afbeelding kan...
Antwoorden
4
Weergaven
657
  • Gesloten
Kent er iemand een gratis programma voor Windows 11 waar men foto's van een Iphone kan omzetten naar jpg. Op het net vind ik wel converters maar...
Antwoorden
2
Weergaven
497
  • Gesloten
Beste allemaal, Werk voor mijn films met Vegas pro 19 en moet dit programma verwijderen om een andere versie te kunnen installeren. Heb echte geen...
Antwoorden
8
Weergaven
864
  • Gesloten
Hallo, een vraag: hoe kan ik de thumbnail van een videoclip wijzigen? Ik bedoel de bestaande thumbnail wijzigen door een thumbnail uit die clip...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bij het downloaden uit een news server krijg ik vaak een verzameling bestanden, zoals ze op een DVD schijf fysiek staan. Vb. Hoe krijg ik dat...
Antwoorden
8
Weergaven
590
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn dochter stuurde mij een digitale familiefoto, waarvan ze niet weet waar en wanneer die werd getrokken, noch door wie. Mogelijk is de foto...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Hoe kan ik een iso bestand van een film converteren naar een formaat afspeelbaar op DVD player ? Alvast mijn dank Groeten Albert
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
ttps://play.google.com/store/apps/d...slideshowvideo Geïnstalleerd op mijn Android Tablet User interface ziet er vrij eenvoudig uit. Maar na...
Antwoorden
2
Weergaven
494
  • Gesloten
Ik heb VHSbanden gedigitaliseerd, lukte goed. nu nog enkele Hi8 bandjes, maar nu krijg ik altijd groen-rood beeld. Wat loopt er fout? Zie bijlage
Antwoorden
2
Weergaven
452
  • Gesloten
goede morgen, enkele weken geleden heb ik een vraag geplaatst op dit forum ,aangaande SD kaartje dat beschadigd zou zijn ...foto's die even...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan