Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Waar kan ik nederlandse ondertiteling downloaden voor vlc media player?
Antwoorden
4
Weergaven
600
  • Gesloten
Ik gebruik https://www.opensubtitles.org/nl voor ondertiteling via vlc mediaplayer.Maar sommigen ondertitelingen lopen niet synchroon met de film...
Antwoorden
9
Weergaven
470
  • Gesloten
Hallo beste mensen., Ik had een instructie videootje gemaakt in mp4 formaat. De bijbehorende tekst (zie bijlage) die ik had getypt was helaas...
Antwoorden
2
Weergaven
261
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik heb het gratis programma OBS (voor schermopnames) gedownload en geinstalleerd op mijn Windows Lapto met Windows 11. Het...
Antwoorden
5
Weergaven
371
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Vroeger had ik het video bewerkings programa, Moviemaker van Microsoft. Net als vele anderen ex-gebruikers hiervan, mis ik...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste mensen, Voor mijn Vegas programma was een belangrijke update. Download geen probleem maar bij de installatie van de update krijg ik steeds...
Antwoorden
17
Weergaven
922
  • Gesloten
Hallo forum. De laatste tijd heb ik het volgende probleem: Ik gebruik win 10 pro X64 Als de nachtlamp aan zou moeten gaan, is er enige tijd een...
Antwoorden
0
Weergaven
481
  • Gesloten
Ik wil graag foto's bewerken zodat je gezicht en andere lichaamsdelen er wat smaller uitzien? ( ja ja de wallen en rimpels dus wegwerken) Welk...
Antwoorden
7
Weergaven
933
  • Gesloten
Zelf maak ik geen foto’s. (Geen camera aanwezig). De Digitaalgids nieuwsbrief van de Consumentenbond raadde het programma SmillaEnlarger aan...
Antwoorden
15
Weergaven
846
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik zoek een (liefst gratis) programmaatje, waarmee ik zelf op eenvoudige manier een watermerk op een afbeelding kan...
Antwoorden
4
Weergaven
643
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan