Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Bij het downloaden uit een news server krijg ik vaak een verzameling bestanden, zoals ze op een DVD schijf fysiek staan. Vb. Hoe krijg ik dat...
Antwoorden
8
Weergaven
614
  • Gesloten
Hallo Hoe kan ik een iso bestand van een film converteren naar een formaat afspeelbaar op DVD player ? Alvast mijn dank Groeten Albert
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
ttps://play.google.com/store/apps/d...slideshowvideo Geïnstalleerd op mijn Android Tablet User interface ziet er vrij eenvoudig uit. Maar na...
Antwoorden
2
Weergaven
500
  • Gesloten
Ik heb VHSbanden gedigitaliseerd, lukte goed. nu nog enkele Hi8 bandjes, maar nu krijg ik altijd groen-rood beeld. Wat loopt er fout? Zie bijlage
Antwoorden
2
Weergaven
458
  • Gesloten
goede morgen, enkele weken geleden heb ik een vraag geplaatst op dit forum ,aangaande SD kaartje dat beschadigd zou zijn ...foto's die even...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik slaag er niet in om te selecteren op een Android Smartphone en dus ook niet om het beeldmateriaal te copiëren op eenvoudige wijze. Zie meer...
Antwoorden
49
Weergaven
3K
  • Gesloten
Normaal zet ik films met een ondertitelfile srt op stick en speel deze af op mijn tv, tot zover geen probleem. Nu kan mijn tv met sommige MKV...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
In een uitzending van Telematin (Antenne2) kwam deze week de presentator met een rubriekje over nieuwe software om in foto's en videobeelden zaken...
Antwoorden
8
Weergaven
716
  • Gesloten
Ik heb volgende week een feest. Ik wil de gasten veerrassen met wat videobeelden van vroeger. Ik heb een aantal vudeo's thuis, en heb geprobeerd...
Antwoorden
9
Weergaven
778
  • Gesloten
Hallo Ik heb een map met honderden foto's. Wanneer ik de map open komen alle foto's te voorschijn. Wanneer ik echter op een foto klik bv nr 10...
Antwoorden
5
Weergaven
720
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan