Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Met regelmaat heb ik een probleem met RECORDING in Audition versie 1.5. Daar werk ik al zo'n 15 jaar mee en voor mijn toepassingen is die versie...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Welk programma is in staat audiobestanden af te spelen in de volgorde waarin je ze toevoegt, zoals een jukebox het deed? Of kent er iemand een...
Antwoorden
4
Weergaven
774
  • Gesloten
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon. Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken...
Antwoorden
61
Weergaven
3K
  • Gesloten
Mijn broer (heeft geen kinderen) is eind oktober 50 jaar getrouwd. We willen hem verrassen met een feestje. Ieder van zijn broers (inclusief...
Antwoorden
4
Weergaven
983
  • Gesloten
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden. Thanks
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste Ik hen in de loop der jaren heel wat muziek verzameld Daar jammer genoeg soms kwalitatieve wat selecteren nummers bij. Daarom vraag ik me...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
927
  • Gesloten
beste, ik heb een avc receiver die dus 8k kan weergeven en dolby atmos, ook mijn toekomstige vloerspeakers hebben dolby atmos en ik koop mij...
Antwoorden
0
Weergaven
554
  • Gesloten
Hallo iedereen, op mijn nieuwe laptop (Acer Predator Helios 300 win 10) kan ik niet Downloaden met 4k Video Downloader en op mijn Desktop lukt...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik had al eerder met MP3gain gewerkt zonder probleem. Het geeft goede resultaten. Maar bij een nieuwe installatie is er bij mij een probleem...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan