Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Elke keer wanneer ik Firefox opstart krijg ik het bericht: " iets verhinderd dat Firefox wordt bijgewerkt ". Weten jullie wat dit kan zijn? Kan...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
Z
  • Gesloten
heb spotnet geinstalleerd maar kan geen verbinding maken - heb als provider telenet en anders ingevuld maar geen reactie? weet iemand raad.....bedankt
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb op een pc in herstelling een probleem dat ik met YAC antivirusprogramma heb opgelost. Heb daarna eens gaan zoeken wat YAC eigenlijk is en...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file. Dit kan normaal op een cd gezet worden. Ik zou...
Antwoorden
50
Weergaven
7K
  • Gesloten
hello ik heb een probleem en dat is et volgende ik had over enkele jaren voor famikieilms gekocht en uitgegeven aan falie en nu is volgende ik zou...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb sinds kort na het updaten van iTunes een melding runtime error R6034,zeer vervelend en ik krijg dat niet weg ! Heeft iemand daar een...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
IK heb van UPC 120 mbps internet. Als ik de speedtest doe kom ik tussen de 30 en 40 mbps. Als ik de speedtest doe rechtstreeks op de router/modem...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb nog een bijkomend probleem met de herstelling in wlmail zie screenshot
Antwoorden
25
Weergaven
4K
  • Gesloten
Door het openen van een voorbeeldbestand krijg ik nu bij het openen van alle bestanden een aantal tabellen die ik niet kan verwijderen. Ik krijg...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Firefox is already running,but is not responding. To open a new window, you must first close the existing Firefox process, or restart your system...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan