Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Meer dan twee jaar heb ik een .swf bestand (wurlitzer jukebox) op een website staan van een orkestje waarbij alles naast de Jukebox transparent...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Mijn printer werkte onder xp perfect. Heb nu windows 7 ultimate geinstalleerd , met als gevolg dat ik de printer niet meer goed...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Jaren geleden kwam ik iemand tegen die blijkbaar veel combinaties kende van toetsen. De bekendste is misschien wel de contr./alt/delete. Maar zo...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heeft iemand een idee hoe ik de Carambis driver updater kan verwijderen. Het lukt niet met software verwijderen, ook niet in CCleaner -m- Alvast...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds enkele weken werkt "Replay Media Catcher" niet meer. Ook de Youtube downloaders vertikken het te doen. Wat kan hiervan de reden zijn? Heb...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal! Mijn harde schrijf wordt niet meer herkend in win 8.1 Wellicht komt het doordat ik de schrijf had gebruikt met mijn toenmalig...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe krijg ik een tekstprogramma (zoals bijv. mS Word) op mijn mini I-pad (Apple). Liefst los van Internetverbinding tijdens het gebruik? Ed
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik kreeg van Microsoft een update van Windows 8 naar Windows 8.1 Ik werk met het emailprogramma Microsoft Outlook 2003. Tot voor de upgrade kon...
Antwoorden
19
Weergaven
6K
  • Gesloten
Na een update van Avast virusscanner werd mijn pc zeer traag. Ik heb Avast verwijderd en vervangen door AGV-free. De pc won terug aan snelheid en...
Antwoorden
21
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo Sinds een paar dagen krijg ik email bijlage in Incredimail 2 wat verstuurd is als PDF bestand binnen als EML bestand. Dit gebeurt niet...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan