Status
Niet open voor verdere reacties.
zou graag willen weten als je een word-document gemaakt hebt in versie 2007 of er dan problemen zijn om het te openen met een oudere versie van office word??? daar ik zulk een document heb opgemaakt en naar een kennis gestuurd en hij beweerd het niet open te krijgen (kon me wel niet vertellen welke versie hij er heeft op staan maar zekers geen 2003)
 
ben er uit, is opgelost voor diegene die er intresse voor hebben dit kan door boven links op het "Office" symbool te klikken.(vogel)

Kunt u in de menubalk geen "Bestand" met de nodige opdrachten (nieuw, openen, afdrukken, opslaan, opslaan als,.....enz) invoegen?
Eventueel die opdrachten, als ze in andere items staan verwijderen.
"Bestand" is de meest gebruikte van alle items in de menubalk.
 
Kunt u in de menubalk geen "Bestand" met de nodige opdrachten (nieuw, openen, afdrukken, opslaan, opslaan als,.....enz) invoegen?
Eventueel die opdrachten, als ze in andere items staan verwijderen.
"Bestand" is de meest gebruikte van alle items in de menubalk.
standaard staat er niet zo'n menubalk in zoals bij de vorige versies maar ben nog opzoek, is nog effe wennen.
 
Hoe noemt u dan die balk met:
- Start - Invoegen - Pagina indeling - Verwijzingen - Verzendlijsten - Controleren - Beeld

Zoek eens bij Beeld.
tis daarom dat ik hierboven schreef dat er niet zo'n standaard balk in zat dan zoals wij deze gewend zijn en het nog een beetje zoeken is waar je alles kan terug vinden en in dit geval zit het onder embleem icoon van office. Dus zoals ik zij effe zoeken en uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan