Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
hallo, ik heb op mijn bureaublad (Windows 10) een snelkoppeling gemaakt naar een website (Telenet webmail) en die een eigen icoontje gegeven. om...
Antwoorden
19
Weergaven
32K
  • Gesloten
vermelding kan prc niet vinden
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik al jaren MP3Gain om het geluidsniveau van mijn mp3 muziek allemaal gelijk te zetten. Nu werkt sinds vandaag MP3Gain plots niet meer...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo, toen ik een tijdje geleden win10 installeerde had ik een probleem de cursor en zandloper bleven steeds maar flikkeren dit fenomeen...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Bij vrienden in de tearoom staat er een Lenovo notebook (Win 8.1) met een muziekprogramma (XMusix) erop (32 bits). Deze morgen was er een update...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een system back-up gemaakt op een externe drive, dat lukte heel goed. Maar als nu mijn originele harde schijf niet meer kan starten en dan...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
gisteren starte ik de pc op toen kwam er andere bureaublad afbeelding te voorschijn heb ik dan twee keer windows opstaan ? kan ik dat zien is...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik stel vast dat meermaals de bijlagen in mijn ontvangen emails van Thunderbird ontbreken. Als ik de mails met Proximus email reader of met...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
  • Gesloten
Waar kan ik mijn contactpersonen vinden in Mail van Windows 10?
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, ik heb 2 pc's waarvan 1 met AZERTY keyboard en 1 met QWERTY keyboard. Deze draaien win10 en zijn beide gelinkt via men Microsoft account...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan