Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste, Ik had een probleem met Office 2010 en opnieuw installeren lukte niet. Hoewel ik de code en de taal had ingegeven en de juiste versie had...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Sinds een paar dagen wordt mijn laptop een 2de maal opgestart automatisch opgestart door het systeem na foutmelding. Bij het opstarten en...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
...het betreft mijn PC2 van mijn buurman geërfd. Hoewel ik Administrator ben en ik dacht dat alles van vroeger overgeschreven was, blijft de oude...
Antwoorden
59
Weergaven
8K
  • Gesloten
Wat bedoel je met "Live"? Als je Windows LiveMail bedoeld; daar heb ik geen enkel probleem hoor.
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb cyberlink media suite 10 en heb een brand proces gedaan geeft aan brand proces goed gelukt daarna wil ik kijken als ie goed gebrand is dan...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Kun je deze op gelijk welke computer gebruiken, ook al heb ik zelf bij mijn eigen laptops een recovery usb stick aangemaakt via aomei back up...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
Heb de update naar Win10 gedaan en als ik nu op de tegels klik zijn er een hele hoop die gedurende 1 seconde verdwijnen als ik ze aanklik maar het...
Antwoorden
1
Weergaven
985
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik met de rechter muisknop een bestand of snelkoppeling wil openen krijg ik geen contextmenu te zien. Alleen blijft het cursor maar...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb nu een setup van Windows 10 op een usb-stick geplaatst. Mijn vraag is nu; Kan die stick op gelijk welke pc of laptop gebruikt worden om...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
...telkens als ik een programma start, vb. Word, stelt Win10 alle App's terug naar standaard-instellingen... Dan krijg ik een tiental keer...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan