Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
geacht forum, na het upgraden naar windows 10 vraagt de computer steeds om het wachtwoord, we krijgen wel tips om het wachtwoord te veranderen of...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allen, Omdat ik het nu voor de 5e keer heb geprobeerd Windows 10 te installeren en dit wederom niet gelukt is graag jullie idee hoe dit op...
Antwoorden
26
Weergaven
10K
  • Gesloten
Goede avond, Ik upgrade een laptop met Windows 8 naar Windows 10. Ik ben begonnen en gedaan wat gevraagd werd. Plots blijft hij hangen op afmelden...
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
Als ik Windows 10 opstart krijg ik een scherm met afbeelding. Dit scherm krijg ik voor het aanmeldscherm. Ik zou die afbeelding willen weervinden...
Antwoorden
14
Weergaven
6K
  • Gesloten
ik heb versie 3.7.5 en krijg als ik het open dat er nieuwe versie is , de 3.8.0 maar als ik update herkent hij het niet iemand daar uitleg voor...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
momenteel is Microsoft al bezig met de uitrol van build 10565 maar dit dan enkel naar de insiders toe .. deze iso's werden ook beschikbaar gesteld...
Antwoorden
0
Weergaven
850
  • Gesloten
Hallo, sinds een paar dagen komen er op mijn pc geen e-mails meer binnen en krijg ik steeds de foutmelding 0x80040600. wel komen er mails op mijn...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Deze sneltoetsen zijn ook toepasselijk op andere Windows versies. Windows & Microsoft Sneltoetsen. Maak er goed gebruik van. Je zal zoveel...
Antwoorden
0
Weergaven
931
  • Gesloten
Het loont echt de moeite om je zo veel mogelijk sneltoetsen eigen te maken. Hier een paar voor Windows 10 met de Windowstoets + één of meer...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Zoals zovelen heb ik altijd problemen met de cumulatieve updates. Nu opnieuw wil de laatste, KB3097617 niet installeren na tig pogingen. Ook hem...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan