Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Is er geen virusscanner nodig voor Windows 10? Ik heb enkel Windows Defender die aan staat. Mag er daarbij bijvoorbeeld "Avast" te samen werken...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
A
  • Gesloten
Hoi, Ik kan van mijn desktop geen herstelschijf maken, omdat ik die niet kan opstarten. Is het niet mogelijk om van een laptop een opstartschijf...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hi Sinds installatie windows 10 (ik had vroeger windows 8.1 Pro)ben ik alle rechten verloren op mijn lokale mappen, ik kan enkel nog bestanden...
Antwoorden
19
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, Van de ene op de andere moment werkt mijn Elan smart pad niet meer, als ik naar de opties van de muis ga staat ze ook uitgevinkt. Als is ze...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb Windows10 geInstalleerd maar kan geen linken meer aanklikken. Link in mail oid krijg ik foutmelding: Klasse niet geregistreerd. Hoe krijg...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
waar zit dat nu in Windows 10 die schermbeveiliging ? dus als je de pc niet begruikt om die linten of bubbels of afbeeldingen te laten draaien...
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
vandaag 09/10/2015 startte ik eens de Windows 10 pro op die op mijn HDD geinstalleerd werd .. ( deze Windows 10 is verkregen door dat ik een...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, Hoe komt het dat als ik een systeemherstel wil doen in windows 10 ik een of maar een paar gemaakte herstelpunten zie staan ook al vink ik de...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Sinds de upgrade naar windows 10 dan krijg ik soms bij het afspelen van muziek via youtube blokjes en strepen te zien op het filmpje, als...
Antwoorden
79
Weergaven
11K
  • Gesloten
Wanneer ik muziek of een film(pje) probeer af te spelen in Windows 10 via de voorgeïnstalleerde apps (film en tv, groove muziek, zelfs met...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan