Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Hoi, Is synck back moeilijk in gebruik aub? Mvg, Marcel
Antwoorden
5
Weergaven
325
  • Gesloten
Hallo Ik kan niet meer verder in geopende site’s zowel in de browser van Chrome als Edge krijg steeds wachten als ik wil doorklikken op iets ...
Antwoorden
5
Weergaven
297
  • Gesloten
Ik heb Windows 11 op een PC geinstalleerd zonde TPM. Alles vlot verlopen met alle updates behalve de KB 5027231 krijg ik niet geinstalleerd...
Antwoorden
5
Weergaven
428
  • Gesloten
Hallo, Tot op een uur geleden had ik op mijn Dell Optiplex AIO 7410 nog al mijn speed dials. Plots waren ze weg, ik dacht ik doe een...
Antwoorden
25
Weergaven
871
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Met mijn AIO heb ik toch altijd een probleempje die zich met de tijd voordoet. Als ik op mijn oude pc windows 10 pro een printscreen nam...
Antwoorden
11
Weergaven
503
  • Gesloten
Hi Weet iemand waarom als ik de pc opstart het lang duurt voordat de eerste pagina in edge en Firefox is geladen. Eens deze is geladen mag ikde...
Antwoorden
12
Weergaven
780
  • Gesloten
Ik heb een laptop met Windows 11 gekocht en die heeft als euvel dat hij niet verder gaat dan 21H2. Het lijkt er op dat hij wel updates binnen...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan. Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO? Iemand een reden of...
Antwoorden
69
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste ik heb nu spotnet classic geinstalleerd zonder spontnet2.0 te verwijderen. maar dat zou geen probleem mogen geven zei men. nu krijg ik...
Antwoorden
7
Weergaven
542
  • Gesloten
Min of meer toevallig ben ik de map "bestandsgeschiedenis" tegen gekomen. Deze staat op mijn externe harde schijf en heeft een inhoud van 396 GB...
Antwoorden
4
Weergaven
301
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan