Ivan Oprichter Forumleiding Admin 18 dec 2007 #1 Ik heb net op internet gelezen dat Maria en Jozef 100 EURO geven om hun ezel terug te vinden vóór de Kerstperiode. Je kunt kiezen...... Of je geeft me meer, of ik zeg waar je zit !!!!
Ik heb net op internet gelezen dat Maria en Jozef 100 EURO geven om hun ezel terug te vinden vóór de Kerstperiode. Je kunt kiezen...... Of je geeft me meer, of ik zeg waar je zit !!!!
L lucske Gast 18 dec 2007 #3 ik kan nie meer geven deze morgen de belasting in de bus gekregen en die weten zowiezo al waar ik zit
ik kan nie meer geven deze morgen de belasting in de bus gekregen en die weten zowiezo al waar ik zit
SIMBA 19 dec 2007 #5 ivan zei: Ik heb net op internet gelezen dat Maria en Jozef 100 EURO geven om hun ezel terug te vinden vóór de Kerstperiode. Je kunt kiezen...... Of je geeft me meer, of ik zeg waar je zit !!!! Klik om te vergroten... Komt in orde Ivan ik zal wel zeggen waar je zit SIMBA
ivan zei: Ik heb net op internet gelezen dat Maria en Jozef 100 EURO geven om hun ezel terug te vinden vóór de Kerstperiode. Je kunt kiezen...... Of je geeft me meer, of ik zeg waar je zit !!!! Klik om te vergroten... Komt in orde Ivan ik zal wel zeggen waar je zit SIMBA
l2p 19 dec 2007 #7 lucske zei: ik kan nie meer geven deze morgen de belasting in de bus gekregen en die weten zowiezo al waar ik zit Klik om te vergroten... Die van ons zijn juist betaald si, happy newyear pfffffff
lucske zei: ik kan nie meer geven deze morgen de belasting in de bus gekregen en die weten zowiezo al waar ik zit Klik om te vergroten... Die van ons zijn juist betaald si, happy newyear pfffffff
N nijltjetweety Niet meer actief 19 dec 2007 #8 nu nog vinden waar ge zit, zonder die 100 euro. Zal lastig worden (lachen)