Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja? Dat durf ik niet weg te doen. Had dit ook ooit eens voor en heb dit nooit durven weg doen. Nu staat dit er bij mij nu niet in met mijn Office 2019 nl.Het is vooral tijd om het Office 2007 pakket in zijn geheel vaarwel te zeggen !
Hier idem! Ik gebruik nog steeds Word 2003 (ja, ik weet het...!) met het compatibiliteitsprog 2007 voor bijv. docx. Dat gebruik ik al sinds het verschijnen ervan voor mijn werk als docent voor veel externe studenten. Ik heb Office 2019 maar dat gebruik ik alléén voor Outlook.Ja? Dat durf ik niet weg te doen. Had dit ook ooit eens voor en heb dit nooit durven weg doen. Nu staat dit er bij mij nu niet in met mijn Office 2019 nl.
niet
(!!) werkbaar! Helaas kan ik het niet verwijderen uit het pakket. In het begin werkten beide versies keurig naast elkaar maar sinds enkele maanden krijg ik telkens na het maken van een document voor mijjn werkgever de volgende meldingen: "Word kan het werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp." en "Toegang geweigerd."Ziet er wel wat gelikter uit vind ik. Ben er op zich wel tevreden over, maar eigenlijk kon ik mijn centen beter benut hebben. BV, geen abbo bij Revo en minder betaald hebben voor mijn Office en dan met dat bespaard geld voor een SSD gegaan hebben van Kingston waar ik eigenlijk flink tussen getwijfeld had.Een pak applicaties uit de Office 2019 zijn overigens dezelfde als versie 2016 hoor... Kijk maar bij het opstarten, ze steken het zelfs niet weg...
Nee, want ik weet niet waar ik dat moet vinden. Win 10 zoekmachine levert daarvoor geen antwoord op. Wel een verwijzing naar web-sites in het Engels maar je hebt een graad nodig om te begrijpen wat daarin staat.en heb je al gedaan wat de boodschap zegt : nl. nagekeken de temp variabele bestaat ?