Windows 10 2 dezelfde programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Via REVO uninstaller kom ik erachter dat ik 2 dezelfde programma's heb, maar wel met een flink verschil qua grootte.

Comp pakket.png

Laten staan of één ervan toch verwijderen?

Ja? Dat durf ik niet weg te doen. Had dit ook ooit eens voor en heb dit nooit durven weg doen. Nu staat dit er bij mij nu niet in met mijn Office 2019 nl.
Hier idem! Ik gebruik nog steeds Word 2003 (ja, ik weet het...!) met het compatibiliteitsprog 2007 voor bijv. docx. Dat gebruik ik al sinds het verschijnen ervan voor mijn werk als docent voor veel externe studenten. Ik heb Office 2019 maar dat gebruik ik alléén voor Outlook.

Diverse keren heb ik begin 2020 Word 2019 geprobeerd als vervanger voor mijn 2003-pakket maar dat is voor mijn werk echt niet (!!) werkbaar! Helaas kan ik het niet verwijderen uit het pakket. In het begin werkten beide versies keurig naast elkaar maar sinds enkele maanden krijg ik telkens na het maken van een document voor mijjn werkgever de volgende meldingen: "Word kan het werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp." en "Toegang geweigerd."
Echter het document maken gaat prima, het versturen ervan ook. Ik moet alléén telkens die meldingen op mijn beeldscherm verwijderen....en dat is vervelend.

Ik heb geen idee hoe dat conflict er ineens is gekomen en zie geen relatie met het niet gebruikte Word 2019.
melding.png

Bijlagen

• melding.png
    melding.png
    4.5 KB · Weergaven: 185
Voor alle duidelijkheid, nu heb ik dit wel niet. Heb sinds de nieuwe (oude) laptop Office 2019. Dus al wat van ervoor is heb ik dus totaal niet staan op deze laptop, dat was van vroeger eens geweest. Nu heb ik eigenlijk in Revo niets raars staan eigenlijk. Heb een heel erg schone installatie. Revo ook voor het eerst gekocht nu. Wat eigenlijk zonde van mijn geld blijkt te zijn. Nu ja 1 keer en daarna nooit meer. Ik gebruik enkel wat ook beschikbaar is in de free versie. Wat office betreft, kon ik mijn inziens ook beter voor de goedkopere 2016 gegaan zijn. De 2019 bied mij ook niets meer wat de 2016 bood. Maar ja, heb hem nu, ga hem ook niet weg doen nu hoor. Hij gaat wel langer ondersteund blijven.

Een pak applicaties uit de Office 2019 zijn overigens dezelfde als versie 2016 hoor... Kijk maar bij het opstarten, ze steken het zelfs niet weg...
Ziet er wel wat gelikter uit vind ik. Ben er op zich wel tevreden over, maar eigenlijk kon ik mijn centen beter benut hebben. BV, geen abbo bij Revo en minder betaald hebben voor mijn Office en dan met dat bespaard geld voor een SSD gegaan hebben van Kingston waar ik eigenlijk flink tussen getwijfeld had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan