Windows 10 503 Service Unavailable

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bepaalde site (nl.giveawayoftheday.com) kan ik niet meer bereiken. Ik krijg steeds een '503 Service Unavailable' error.
Wie weet hoe dit komt en wat kan ik daaraan doen?
 
Een 503 Error ligt aan de website, daar kunt u niet veel aan doen.

Kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld als de server waar de website gehost is niet alles kan verwerken omdat er te veel bezoekers en aanvragen zijn.

Heeft u deze melding altijd of komt dit incidenteel voor?
 
Een 503 Error ligt aan de website, daar kunt u niet veel aan doen.

Kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld als de server waar de website gehost is niet alles kan verwerken omdat er te veel bezoekers en aanvragen zijn.

Heeft u deze melding altijd of komt dit incidenteel voor?
Ik krijg (zoals aangegeven) steeds een '503 Service Unavailable' error, enkel op het adres van deze site, zowel met Chrome, IE als Edge.
 
raar is het allezins want ook IsItDown meld dat de site problemen heeft ..maar ga ik naar de site dan kom ik er wel degelijk op ..
240152

240154
 
Heel erg raar, ik kom er ook gewoon op. Hier geen enkele reden om te denken dat de site down is. Maar er wordt weldegelijk aangegeven dat er iets mis is met de site. Kan dus zijn dat er wel nog meer mensen zijn die problemen hebben met die site.
 
het kan zijn dat er eerder een dns probleem is op de computer van de TS maar dan had hij/zij op meerdere site's géén verbinding ...de TS spreekt enkel over deze giveawayoftheday site .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan