Pc DELL Service

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Heeft iemand een tip om een telefonische gesprek te kunnen voeren met de technische dienst van Dell Belgium ?
Als er prijskamp bestaat is voor de slechtste website ter wereld dan winnen ze vast de eerste plaats.

Mocht iemand in Zellik werknemer kennen, graag een PM naar mij.

Wellcht een beter alternatief is een gespecialseerde hersteller vinden in regio rond Meise.

Bedankt
 

om de ' Dell ' site in het NL te krijgen, scrollen naar onder, rechts onder zie je:

1632817330144.png
 
Tot nader order is het aangewezen om die rotwebsite te benaderen door niet naar de service pagina's te gaan maar naar de online webwinkel.
Ze zijn er naar uit om te verkopen , niet om service te geven.

@wivy Men mag dan nog zoveel keren Nederlands kiezen, de bezoeker zal steevast uitkomen op franstalige of engelstalige of automatisch vertaalde pagina's.
Men blijft maar rondjes draaien. Telefoneren is nog erger; echt niet te doen. Dat is voor mensen met veel tijd die met artificiele intelligentie gestuurde stemcomputers willen praten.
 
@wivy Men mag dan nog zoveel keren Nederlands kiezen, de bezoeker zal steevast uitkomen op franstalige of engelstalige of automatisch vertaalde pagina's.
Men blijft maar rondjes draaien. Telefoneren is nog erger; echt niet te doen. Dat is voor mensen met veel tijd die met artificiele intelligentie gestuurde stemcomputers willen praten.
1632831955808.png

1632832006862.png


Engels/Frans mmm .... dan heb ik dringend een nieuwe leesbril nodig ... . mijn excuses voor mijn belabberd zicht.
 
Vertel ons vervolgens de aard van de aanvraag
Selecteer één


E-mailadres
Dien een serviceaanvraag in en een vertegenwoordiger neemt zo snel mogelijk contact met u op via een e-mail.
Vul het formulier in

Chatten
Chat met een van onze technische experts.

Chatgesprek starten


Bellen
Als u het telefoonnummer wilt bekijken, identificeert u uw product en selecteert u een type probleem hierboven.


Telefoonnummers voor algemene support
Houd uw servicetag of expressservicecode bij de hand, zodat we u door kunnen verbinden.
Telefoonnummers verbergen
Base ServiceStandard Service / Service buiten de garantie
Call:020 674 4500
0031 206744500 (Betaald)
8:30 - 17:00 Ma to Vr

Enterprise Support
Call:020 674 5970
0031 206745970 (Betaald)
24x7(8AM - 5PM Ma to Vr in het Nederlands. Support in het Engels beschikbaar buiten de kantooruren.)
Ma - vr: 08.00 tot 16.30 CST
Support voor personen met gehoor- of spraakproblemen

Pro Support & Pro Support Plus (inclusief Dell ProSupport, aangedreven door Copilot)
Call: 020 674 5940
0031 206745940 (Betaald)
24x7(8:30AM - 5PM Ma to Vr in het Nederlands.
Support in het Engels beschikbaar buiten de kantooruren.)

Dell EMC support (alleen support voor storage, databescherming en geconvergeerde infrastructuur)
Gratis: 030 288 9488
Betaald: +44 203 684 0998
24/7

VMware
24x7
0206 74 59 40



Nederland
Nederland
 
Heeft iemand een tip om een telefonische gesprek te kunnen voeren met de technische dienst van Dell Belgium ?
Als er prijskamp bestaat is voor de slechtste website ter wereld dan winnen ze vast de eerste plaats.

Mocht iemand in Zellik werknemer kennen, graag een PM naar mij.

Wellcht een beter alternatief is een gespecialseerde hersteller vinden in regio rond Meise.

Bedankt

@Skippy
"Engels/Frans mmm .... dan heb ik dringend een nieuwe leesbril nodig"

Denk het ook beste
 
Bedankt aan allen voor genomen tijd en moeite. Ook bedankt voor het nuttig advies voor een nieuwe bril.
Er is helaas ter zake geen bruikbare info bij. De enige praktische oplossing zal zijn om naar Zellik te rijden.

Het topic kan gesloten worden.
 
Ik vrees dat naar Zellik rijden verloren tijd is - daar is geen helpdesk, winkel of wat dan ook.
De support is georganiseerd als een call-center en het is volgens mij helemaal niet zeker dat die in Zellik zitten : kan best Chennai in India zijn zonder dat je dat merkt.

Snap overigens niet waarom de suggesties en telefoonnummers (duidelijk zichtbaar !) uit #5 van @wivy niet bruikbaar zouden zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan