Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

sinds een maand loopt mijn grafische kaart steeds vast en crast
naar het schijnt zou het een conflict zijn tussen mijn i7 intel en de ati kaart
en zou dit kunnen opgelost graken met een nvidia kaart te plaatsen
is dit zo

en kan iemand mij helpen om te weten welke nvidia kaart ik moet kopen en hoeveel dit zou kosten

thx
 
wat denken jullie dat het dan kan zijn dat de computer te warm wordt
en steeds chrast
krijg ook steeds een schermuitval en dan beeld terug met een melding van beeldscherm en nog iets

Zoals ik al eerder heb vermeld: Een koelingsprobleem wordt meestal veroorzaakt door stof en vuil.
Incidenteel kan het ook voorkomen door een slecht ontwerp van een fabrikant.
 
ja de laptop moet daar voor open gemaakt worden ...
gezien het feit dat je vermeld dat je toetsenbord warm word en gezien het feit dat je laptop steeds chrast ...laat dit het vermoeden rijzen dat deze goed vol zit met stof .
durf je het zelf niet aan , breng je hem beter binnen in een pc shop bij je in de buurt .
 
hmmm nee nog nooit gereinigd geweest
vraagje moet de laptop open daarvoor

Om goed bij de ventilator en andere onderdelen te komen om alles goed te reinigen zal deze open moeten.
In antwoord 15 heb ik de officiele service manual gegeven, hierin staat alles in het Engels stap voor stap uitgelegd hoe de laptop te demonteren. Durf je dit niet, zal hij naar de reparateur moeten.
 
Als je voor het eerst een laptop uit elkaar haalt, ga dan heel netjes te werk en gebruik nooit geweld als iets niet los wil.
Neem desnoods foto's met een digitale camera of telefoon en zorg dat de schroefjes en onderdelen in volgorde liggen, zodat het weer in elkaar zetten iets gemakkelijker kan zijn. Let ook goed waar de schroefjes horen. Meestal worden verschillende maten gebruikt.

En zorg uiteraard voor passend gereedschap.
 
hallo

wel draaide de laptop om 1rste klepje eraf ;!
heb het er snel terug opgestoken
je moet dus gewoon heel de laptop opengooien
je kan zowel een bouwpaketje voor een laptop kopen ;!
dus zal het effe bij de speciaalzaak binnensteken
denk dat dit het beste is
ben meer gewent geweest van de vaste pc den bak dus iets makkelijker :duimop:

allesins heel hartelijk dank voor de hulp
 
een desktop is inderdaad gemakkelijker dan een laptop ...
daarom ook het eerdere advies om deze binnen te doen indien dit te moeilijk blijkt te zijn ...
 
Het is wel te doen hoor met de service manual, maar je moet een beetje handig zijn en vooral niet bang zijn.

Maar als je na het eerste klepje al afhaakt zou ik er niet aan beginnen.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan