Status
Niet open voor verdere reacties.
bedoel je nu dat ook bij je gmail instellingen de landcode niet beschikbaar is !
mogelijk is dan je gmail account bij een ander in gebruik ..

Ik kom bij gmail op hetzelfde scherm als het scherm van de instellingen.
 
Ik kom bij gmail op hetzelfde scherm als het scherm van de instellingen.

ik raad je aan om je w8woord te veranderen en je instellingen bij te werken ....
https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=nl
*denk aan de vermelding betreffende de 72 uren

opmerking :
als gmail open staat zie jij dan ook rechts boven de vermelding " NL-menu " staan ..
staat daar echter het toetsenbord aangevinkt ....dan verkrijg je dus de qwerty !
dus voor alle duidelijkheid het toetsenbord mag niet aangevinkt staan .

Ashampoo_Snap_2015.03.27_11h23m24s_001_.png
 
bedoel je nu dat ook bij je gmail instellingen de landcode niet beschikbaar is !
mogelijk is dan je gmail account bij een ander in gebruik ..

Het is dan ook best mogelijk dat het AV programma niets te maken heeft met het verdwijnen van het azerty toetsenbord. Ik hoop dat althans, wil niet een slecht werkende gsm op mijn geweten hebben zunne.
 
Het is dan ook best mogelijk dat het AV programma niets te maken heeft met het verdwijnen van het azerty toetsenbord. Ik hoop dat althans, wil niet een slecht werkende gsm op mijn geweten hebben zunne.

de oorzaak ligt ook niet bij de AV die aangeboden werd .
 
ik raad je aan om je w8woord te veranderen en je instellingen bij te werken ....
https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=nl
*denk aan de vermelding betreffende de 72 uren

opmerking :
als gmail open staat zie jij dan ook rechts boven de vermelding " NL-menu " staan ..
staat daar echter het toetsenbord aangevinkt ....dan verkrijg je dus de qwerty !
dus voor alle duidelijkheid het toetsenbord mag niet aangevinkt staan .

Bekijk bijlage 14012

Qtex, Ik heb wel het probleem op mijn smartphone. Android... Niet Windows.
In Windows op mijn desktop geen probleem met Gmail. Staat daar perfect op Nederlands Belgie.
Mocht dit dan toch een copy zijn van Android, dan heb ik een geheel ander menu.
Trouwens, hoe neem je een schermcopy in Android?
 
ik ben niet in het bezit van een android of eender andere smartfoon..!
het was google zelf die me er op wees dat de instellingen ingegeven op gmail (google play ) ook worden overgenomen op je android indien je dus aangemeld ben met je gmail account.
 
ik ben niet in het bezit van een android of eender andere smartfoon..!
het was google zelf die me er op wees dat de instellingen ingegeven op gmail (google play ) ook worden overgenomen op je android indien je dus aangemeld ben met je gmail account.

Aangezien het op mijn desktop goed loopt, kan dat dan niet de reden zijn. Trouwens alles staat in qwerty. Ook het toetsenbord die ik krijg bij mijn agenda of de tekstverwerker.
 
Bedankt allen, het is opgelost. Het liet me niet los. Als laatste heb ik een nieuw toetsenbord opgehaald via de Play Store. Heb Google toetsenbord aangestipt om te verwijderen. Opnieuw geinstalleerd en ja hoor. Nederlands België is er terug.
Het was een zware bevalling. Allen bedankt om mee te helpen.
 
fijn dat het je als nog gelukt is ...
lag de oorzaak nu aan google play ?
 
fijn dat het je als nog gelukt is ...
lag de oorzaak nu aan google play ?

Het is voor mij een vraagteken. Blijkbaar heeft "iets" de mogelijkheid om België te selecteren uitgezet. Na het de App van Google toetsenbord opnieuw te installeren werkte alles perfect.
 
MIK, je vraagt hoe je een schermafbeelding maakt van je smartphone, er zijn 2 mogelijkheden. Eentje ben ik vergeten(omdat ik die niet nodig heb), dat andere is bij mij van doen en dat is een paar seconden op mijn startknop drukken en dan heb ik een paar keuze mogelijkheden. Eentje is natuurlijk uitschakelen en een ander is een schermafbeelding maken. Dan hoor je net als bij een foto maken hetzelfde geluid en dat komt automatisch bij je foto's te staan. Heel gemakkelijk eigenlijk.
 
MIK, je vraagt hoe je een schermafbeelding maakt van je smartphone, er zijn 2 mogelijkheden. Eentje ben ik vergeten(omdat ik die niet nodig heb), dat andere is bij mij van doen en dat is een paar seconden op mijn startknop drukken en dan heb ik een paar keuze mogelijkheden. Eentje is natuurlijk uitschakelen en een ander is een schermafbeelding maken. Dan hoor je net als bij een foto maken hetzelfde geluid en dat komt automatisch bij je foto's te staan. Heel gemakkelijk eigenlijk.

Google leert me dat vanaf 4.0 je de volumetoets neer+ startknop de foto laat nemen. Je hoort inderdaad het geluid van de foto nemen. Staat bij Uw afbeeldingen.
Bedankt.
 
Nou, ik heb Android 2.3.6 en geen schermafbeelding mee te maken.


Heb je Android 2.2 Froyo of 2.3 Gingerbread? Dan moet je terugvallen op de foefjes die fabrikanten daarvoor zelf hebben ingebouwd. We leggen de methodes hieronder per fabrikant uit:
  • Samsung en LG: Druk op de hometoets en aan/uitknop en houd deze samen een paar seconden ingedrukt.
  • HTC en Google: Druk op de onderste volumeknop en aan/uitknop en houd deze tegelijkertijd een aantal seconden in.
  • Sony: Houd de aan/uitknop even in en selecteer de optie 'Screenshot maken'.
(Bron, gsminfo.nl)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan