Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb min avast van mijn laptop verwijderd, altijd die reclame ertussen, en heb nu allee windows defender opstaan
mijn zoon zegt dat dit een heel goed anti virusprogramma is
is het verstandig om het zo te laten alleen de defender laten werken


greets

ed
 
Persoonlijk gebruik ik hier norton internet security. Is wel betalend maar heb nog nooit problemen ondervonden in jaren.
Gratis is dan ook gratis..... maar een betalende versie (denk ik) is toch het overwegen waard. Als je pc-tje het begeeft of besmet geraakt zal het je wellicht meer kosten om de schade te herstellen dan de euro's die je betaald op een jaar voor een veilige en doeltreffende bescherming.
Denk er ook aan als je geld kwijtspeelt op je rekening dat de banken hen indekken doordat ze zeggen dat je ZELF een degelijke antivirus en/of internet security moet hebben.
De banken hebben dus zelf een eigen https maar daarenboven moet je zelf ook een beveiliging hebben.!!
Bezint eer ge begint zou ik maar zeggen.......
 
Ik heb als klant van de ING.bank een licentie gekocht voor een jaar van het programma McAfee, total protection, voor 17,- euro. Heb dit al 3 jaar en nog nooit iets gemerkt van virussen o.i.d. Ik heb op een andere pc het programma Comodo draaien, mij aangeraden door Schoone. Is gratis en het werkt volgens mij goed.
 
Beveiligingsoftware die in zen features zet dat die je online banking veilig houd, lijkt me eerder een commerciële stunt dan een feit.
Wat McAfee betreft, ik geloof best dat je in 3 jaar nog nooit iets van virussen gemerkt hebt. Die detecteert dan ook gewoonweg bijna niets! Niet slecht bedoeld, maar gewoon uit ervaring. Niet alleen mijn mening, maar ik tel daar dan al mijn directe en indirecte collega's bij. Goedkoop is het wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wat betreft de kwaliteit van een betalend AV tov een gratis; wat de detectie ratio van de malware betreft, gaat de betalende variant net hetzelfde presteren als de gratis versie. Een betalend product (waar een gratis versie van bestaat), bied gewoon meer features. That's it. De AV defenities en technologie is net dezelfde. Maar niet alle producten hebben een gratis alternatief. Ik geef toe dat er betalende producten zijn die beter uit de bus komen.
 
hitman pro is géén antivirus systeem! het dient enkel om malware enz op te ruimen. AVG AVAST NORTON enz zijn antivirussystemen die dus de virussen tegenhouden.
Hitman pro kan je gebruiken om infecties op te ruimen maar niet om tegen te houden.
 
daar ik dus problemen heb met het systeemherstel en de pc zegt dat er nog resten van een antivirus programma zitten heb als mogelijkheid heb ik weer mijn vroegere avast geïnstalleerd.
Ik ga die nu verwijderen met revo uninstaller.
In bijlage een foto welke uninstaller moet ik gebruiken de linkse of de vijfde van links
mijn foutmelding was zie tweede foto

59d1661cbb1e8-Revo_Uninstaller.jpg





59d1663a55e6c-susteemherstel.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan