Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb min avast van mijn laptop verwijderd, altijd die reclame ertussen, en heb nu allee windows defender opstaan
mijn zoon zegt dat dit een heel goed anti virusprogramma is
is het verstandig om het zo te laten alleen de defender laten werken


greets

ed
 
Beste mensen, laat jullie niets wijsmaken, al die gratis antivirus is meestal bagger, en lange niet zo betrouwbaar als een betaalversie

Ik gebruik al jaren GDATA TOTAL SECURITY, en heb nog NOOIT enig probleem ondervonden wat betreft virus of malware problemen EN dit programma heeft weinig geheugen van de PC nodig !!

Albert
 
Beste mensen, laat jullie niets wijsmaken, al die gratis antivirus is meestal bagger, en lange niet zo betrouwbaar als een betaalversie

Ik gebruik al jaren GDATA TOTAL SECURITY, en heb nog NOOIT enig probleem ondervonden wat betreft virus of malware problemen EN dit programma heeft weinig geheugen van de PC nodig !!

Albert

En op welke feiten baseerd u dit?

Ik ga hier als voorbeeld het AV product nemen welke ik persoonlijk en professioneel gebruik; Sophos.
Ik gebruik al jaren de enterprise versie op men werk met grote tevredenheid = betalend uiteraard.
Sinds (de gratis) Sophos Home uitgebracht is, gebruik ik die versie voor thuisgebruik.
Wat is het verschil tussen die twee? De features die dat product levert. That's it. De AV engine en definities zijn bij beiden GELIJK! Dus de betrouwbaarheid hangt daar NIET vanaf. Dit geld trouwens voor alle andere AV producten die een gratis en een betalden versie hebben. Dat is een FEIT!

Over de kwaliteit per product kan men welliswaar wel discutiëren. Maar staat volledig los van bovenstaande. En dit zijn meestal nog momentopnames, want geen enkele AV is waterdicht. Hoe tevreden u ook mag zijn van dat betreffende product. Die AV kan evengoed steken laten vallen, en u zult het niet of amper weten of merken in de meeste gevallen.
Ik heb eveneens problemen gehad met de firewall van GData bij een klant, meermaals zelfs. AV engine is die van bitdefender als ik me niet vergis, dus best wel ok.

Dus als U de mensen wel iets wilt wijsmaken, gebaseerd op persoonlijke meningen en gedachten ipv feiten...
 
hi,
ik heb revo uninstalller geïnstalleerd, omhet aanvankelijke probleem van mij zie mijn eerste post daar ik geen systeemherstel kan doen,

het zegt dat er een av in spel kan zitten, ,nu krijg ik terug zo'n melding, heb wel nog malwarebytes premium draaien, moet ik die ook verwijderen?
Bedankt toch voor alle info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan