Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeten ww of nieuw stuurt me naar 1 van mijn 3 usb-sticks, menu loopt vast.
Ik heb een nieuw ww voor de hotmail.com en mijn automatische aanmelding doet geen ww bijwerken . Google doet dat wel.
Ge-Google geeft enkel nog meer verwarring . Hoe laadt je een nieuw ww in je automatische aanmelder van W 10 ?
 
ik heb dit nu een paar keer moeten herlezen en nog snap ik sommigen punten niet ...
ik begrijp dat jij het Wachtwoord heb veranderd bedoel je dan het Wachtwoord om in te loggen op je Microsoft account ..
begrijp niet wat de usb stick's hier doen in dit verhaal !
*druk eens tijdens het opstarten ctrl+alt+del in en je zou dus in het 1ste van het onderstaande afbeelding moeten komen waar jij dus verder klikt op Wachtwoord wijzigen ...vervolgens zouw je dan het 1de scherm moeten krijgen ...

*letop men dient éénmaal men ingelogt is het Microsoft account te bevestigen ... gebruik ook hiervoor dus het nieuw ingestelde Wachtwoord ..
1ste afbeelding "dat je verkrijgt bij het indrukken van de combi toetsen "
dc7f62a0a8-Ashampoo_Snap_2017.10.23_12h38m19s_001_.png


2de scherm "waar jij dus een nieuw Wachtwoord kunt ingeven " (aangeraden is ook om een wachtwoord herstel cd aan te maken )
dc86275ddf-Ashampoo_Snap_2017.10.23_12h38m51s_002_.png
 
alt Ctrl Del werkt niet bij mij . Opties heb ik staan bij wachtwoord en kom terug bij mijn keuze van de 3 usb sticks terecht.
Vermoedelijk zit de fout bij de automatisch inloggen/opstarten er tussen . Ik zou die even moeten verwijderen maar ik ken het zelf niet meer.
Allemaal door het hergebruik van Onedrive in de avondschool ,met een nieuw aangemaakt ww ginds is hij terug werkende en met de oude data. Dus fout kan zijn dat deze laptop niet gebruikt werd om 'n nieuw ww aan te maken.
 
ik begrijp niet wat de usb stick's hiermee te maken hebben ...
om One-drive te kunnen gebruiken dient men inderdaad een wachtwoord in te geven bij de eerste keer ...dit is hetzelfde wachtwoord als dit van je Microsoft account ..jij beging de fout om hiervoor een nieuw wachtwoord te nemen ...probeer eens om het One-drive wachtwoord in te geven om je aan te loggen ....
***lukt het dan nog niet dan ga je deze opnieuw moeten instellen op de site Microsoft password reset
 
Weer avondles gehad en ww werd geweigerd ,thuis no problem. Dus ik weeral een nieuw wachtwoord aangemaakt, 2° in 14 dagen.
Fout kan zijn door de 15 leerlingen die op hetzelfde tijdstip inloggen ,er waren er nog met >6 maal proberen en dan plots wel.(de aanhouder wint)
Je zou toch denken dat de automatische aanmelder hetoude ww bijwerkt na een handmatige inlogging bij W10 .
PS; morgen probeer ik die Microsoft password reset, thanks.
 
ik begrijp dat je enkel inlog problemen ondervind in de avond les ...blijkbaar maken jullie dan allemaal gebruik van éénzelfde verbinding... indien zo dien je de volgende les niet allemaal op hetzelfde moment te gaan inloggen ..
 
Al doende leert men bij zou ik zeggen, pas u aan. Of heb steeds geduld . Op mijn laptop thuis moet ik nog steeds handmatig inloggen .
Ik heb in 't begin van W10 daar automatisch inloggen bij gezet. Wellicht hapert dat omdat het niet aut. bijwerkt bij een nieuw aangemaakt ww via Microsoft.
 
wil jij effe eens controleren of dan ook het automatish aanmelden aanstaat bij u ..m.a.w. het vinkje mag er niet aanstaan !

geef in het zoekvenster netplwiz in en klik daarop ..
063532e43b-Ashampoo_Snap_2017.10.25_12h10m51s_004_.png

in het volgende scherm dat verschijnt verwijder je het vinkje bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken.
0643b54586-Ashampoo_Snap_2017.10.25_12h14m49s_005_.png

Klik daarna op Toepassenen ok
 
Het vinkje was en is uit . Maar wat nu wel even opvalt dat ik 2 keer voorkom onderaan links bij de opstart , 2 keer mijn naam maar een andere avator en ook bij inloggen is dat een een andere gn..
Ik denk dat dit samenvalt met het falen van de automatisch inlog en doorstart. Weer zo'n gekke update denk ik.
 
je heb dus indien ik u goe versta bij start 2 gebruikers vermeld staan en beiden hebben dezelfde naam ... dan dien je er steeds op te letten dat het juiste gebruikersprofiel geladen word ...of je verwijderd 1 gebruiker indien jij de enige bent die deze pc gebruikt ..

*in onderstaande voorbeeld zie je dat er meerdere gebruikers zijn in het aanmeldingsscherm... hier heb ik dan ook gedurende de ingestelde tijd de keuze om te kiezen welke er dient geladen te worden .. standaard word mijn gebruikersprofiel geladen .


15f1707032-Ashampoo_Snap_2017.10.26_06h05m09s_002_.png

*de gebruikersprofielen "opa/zora" in dit voorbeeld zijn fictief en werden al verwijderd .
 
bij mijn nonkel is dat ook zo; hij heeft ook twee gebruikersprofielen zoals de foto hierboven. (waarschijnlijk per ongeluk aangemaakt???)
Maar als ik kijk in zijn accounts staat er maar één???
Hoe kan ik deze tweede verwijderen? ik bedoel zoals qtex "opa" en "zora" heeft verwijderd??
 
@cybermusky ga via start naar de map systeem en klik op "configuratiescherm " je opent hiermee het oude configuratiescherm zoals we deze kennen uit W7..
klik verder op gebruikersaccounts >een ander account beheren en je zou dus deze anderen te zien krijgen ..
1c2bb310b2-Ashampoo_Snap_2017.10.26_13h10m20s_001_.png


klik deze aan die je wilt verwijderen en je krijgt vervolgens ook de optie om deze te verwijderen ..
1c354c45de-Ashampoo_Snap_2017.10.26_13h12m57s_002_.png

geef aan dat je niets betreffende dit account wenst te bewaren en klik op verwijderen ...
 
Ik laat het maar zo, ik moet me wel telkens aanmelden . M'n maat met z'n naamkaartje IT expert moet er maar naar zien .
Ikzelf geraak verdwaalt in dat doolhof . (waarom is het nooit hetzelfde wat hier getoond wordt als antwoord, mijn diplom is te laag waarschijnlijk )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan