Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Mijn probleem is het volgende. Gisteren startte ik mijn laptop op en plots was de schermresolutie veranderd naar 800x600. Ik ga dus naar mijn schermresolutie-instellingen maar blijkbaar is de enige andere optie die ik kan aanduiden 1024x768, en niet 1280 x 800 (wat het hoort te zijn denk ik), nu zit ik dus met een uitgerokken beeld. Enig idee hoe dit komt en belangrijker nog, wat ik er aan kan doen?

Dank bij voorbaat.
 

@qtex heeft deze al doorgegeven werkt ook perfect zoals mijn link nr33 dus je keuze? maar wat mij verbaasd dat er op de site van msi geen windows7x64 bit word weergegeven.dus zal er een windows7x32 bit opgeinstalleerd staan vandaar die niet ondersteuning.
probeer eerst die van @qtex eens als deze niet lukt kan je overgaan naar nr 33

ps heb je een win7x32bit in je bezit?
 
Heb je wel goed gelezen free zoekt enkel of er oudere drives zijn. om nieuwe te installeren moet je wel betalen.
The free version allows users to scan their computer to identify which drivers are missing, outdated, or corrupt while the the paid version allows users to also automatically update drivers with Driver Whiz’s database of over 20 million drivers and provides access to online support and backup.
 
@ zorro
inderdaad is Driver Whiz niet gratis te gebruiken ...
enkel kun je gratis een scan doen met Driver Whiz .....doch wil je dan de missende drivers bijgewerkt hebben dien je het tool aan te kopen ; LEES hier meer er over

@lucdebruycker er werd al verwezen naar een Nvidea driver ....tevens werd deze dan ook opgehaald maar ook nu kreeg de TS de vermelding " er is géén betere m.a.w. hij kon deze niet installeren !
 
geef niet ...de meesten onder ons lezen enkel het laatste bericht en nemen de moeite niet om effe het geheel topic te over lopen ..
wat ik erger vind is dat in mijn inziens de laatste 10 berichten niet echt tot een oplossing geleid heeft...
maar eerder een discussie is van welles en niettes ( als je begrijp wat ik bedoel ) dit is niet aan u persoonlijk gericht, eerder is dit voor iedereen .
 
ja ik geloof u @qtex maar wat kan je nog meer doen hee ik heb u berichten ook gelezen en vond toch de moeite waard om het te proberen
ik ga hier een laatste link geven en deze is wel volkomen gratis word het niet eens uitgeprobeerd doe ik hier mijn hand af op alles.
[

opmerking ....door qtex bijgeplaatst ik heb de link verwijderd omdat deze verwees naar een torrent download ...
dit is tegen de regels ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant topic waarbij de vraagsteller in zijn eerste berichtje aangeeft dat het probleem pas de dag voordien is begonnen. De suggestie om een systeemherstel te proberen uit bericht 31 lijkt me nog zo gek niet en is, gezien het probleem zeer recent is, ook het eerste wat ik zou proberen / voorstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan