Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds deze week ben ik rar bestanden aan het uitpakken 250 mb inhoud

uitpakken gaat niet goed ,blijft hangen
deed het op externe geheugen
heb het geprobeerd ook op vaste schijf

helaas het zelfde

zijn daar instellingen voor bij windows ? ik heb win7
 
We gaan dan even helemaal opnieuw beginnen.

Je zegt in de topicstart dat je rar bestanden hebt gedownload, maar deze willen niet uitpakken.
Als uitpakken niet lukt zullen deze beschadigd zijn en zal je van het decompressieprogramma een melding krijgen.
Het enige wat je hieraan kunt doen is op zoek gaan naar reparatie bestanden en dit door Quickpar laten repareren.

Klopt dit tot zo ver ?


Geef de download link eens waar je de bestanden vandaan hebt. Je mag ook de bestandsnaam van een rar bestand geven, dan ga ik eens op zoek.
 
----Bij NZB kan ik gratis e-books downloaden. Alleen lukt het me niet de bestanden te openen. Er zijn ook par2 bestanden bij.----

Ze heeft dus par2 bestanden, dus stel voor dat ze Quickpar installeerd en deze laat lopen om te herstellen.
 
Hey Pluis! Sorry, was waarschijnlijk op een ander blad bezig. Ik zal je de link even doorgeven. Ik weet niet of je je moet aanmelden. Ik heb het gedaan in het vooruitzicht daar nog even rond te hangen.
De release van 98 E-books 05-02-2012 heb ik geprobeerd te downloaden, zonder succes :)
Op de homepagina kan je best ineens e-books intikken, dan kom je bij de releases terecht. Wil je daar iets van downloaden, moet je eerst iets zeggen in een bericht. Een gewone "dank je wel" of zo volstaat. Dan wordt er onderaan de pagina het volgende zichtbaar "NZB-link Download NZB" Dan klik je daarop...en dan gaat het bij mij fout.
Weet je dat deze avatar geliefd is Pluis? Ik kom die nog geregeld tegen op internet :) Of misschien zitten we soms op dezelfde site?
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Is een NZB bestand gekoppeld aan bijvoorbeeld Grabit ?

Ga eens naar �NZBIndex - We index, you search�
Tik eens een willekeurig zoekwoord op en download alleen het nzb bestand.
Links zie je vierkantjes staan die je kunt selecteren. Vink deze aan en klik op "Maak NZB"
Onderin opent een pop-up met de keuze Opslaan. Kies hier voor opslaan als en download het naar een map.
Ga naar dit nzb bestand wat nu in deze map op jouw PC moet staan en ga hier dan met rechtermuisklik op staan en kies dan Openen met.
Kies hier voor Grabit. Komt grabit niet in de lijst voor, dan kies je Standaard programma selecteren. Ga via bladeren naar de map waar Grabit staat geinstalleert. ( Waarschijnlijk "Program Files" ) Selecteer nu GrabIt
Hierna zal Grabit moeten starten zodra je een nzb bestand probeert te downloaden en zal de complete download moeten starten.
 
Hey Pluis! Allereerst bedankt voor de moeite!!! Ik zal het eens proberen, maar moet wel terug grabit installeren dan. Zal ik winrar er dan maar afgooien?
En hoe zit het dan met dat Vip zijn en betalen voor de newsserver? Want dat had ik toch ook nodig, is het niet?
Ik heb al je uitleg op kladblok opgeslagen, dan kan ik beter volgen :)
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Je hebt winrar of een ander compressie programma ook nodig.
Met Grabit download je de rar bestanden die uitgepakt moeten worden. Zelf gebruik ik hier altijd het gratis 7-zip voor.

Natuurlijk heb je ook een newsprovider nodig om te kunnen downloaden.

Om VIP lid te worden moet je dit eens lezen: http://www.pctuts.be/payments.php
 
Natuurlijk, daar zijn we hier voor.
Maar ik heb niet 24 uur / dag vrij natuurlijk, dus soms kan het even duren dat je van mij een antwoord krijg.
Maar er zijn hier ook andere goede medewerkers en leden aanwezig die kunnen helpen.
 
Dat kan ik best begrijpen Pluis! Maar maak je geen zorgen, ik heb héél veel geduld :) Ik wacht wel af. Ben net met de 7-zip bezig. Daarna nog de rest en dan zie ik het hier nog wel verschijnen. Het is niet urgent! :)
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Ben hier al even terug. Heb 7-zip, grabit en QuickPar op de pc staan. Alleen voor de overschrijving moet ik nog iemand vinden, want ik gebruik phonebanking en kan geen letters ingeven. Maar dat los ik wel op.
Denk er aan, er is géén haast bij!
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan