Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Een probleem komt nooit alleen, had nog een oude xp pro die goed ging, vandaag wou ik die gebruiken en ik kreeg de melding
"ongeldige boot ini" ik kon dus ook niets met de pc doen,
hij laadt wel verder op maar als ik een programma of iets dergelijks wou doen liep hij vast,
ik heb vroeger nog eens een nieuwe booi ini geschreven maar ik ben helemaal vergeten hoe ik dit heb gedaan
je moet er nog andere bestandjes bij betrekken, dit weet ik nog maar voor de rest,
kan iemand me zeggen hoe dit te doen en waar ik die boot ini kan vinden, in de windows map denk ik en dan systeem 32?? en dan???
heb maar een windows draaien, geen andere versies op de pc

GREETS

ED
 
lana wat bedoel je met attributen
ik zie het zo
C:\boot.ini /a:h

maar de pc zegt dat dit geen geldige opdracht is
ed

Ehh, attributen of parameters ?? Ik ben er een beetje uit hoor met die Dos opdrachten.

Wat komt er in het Dos venstertje te staan dan als foutmelding ? Wordt boot.ini wel herkend ?
 
er staat adobe photoshop op en daarvoor wordt die gebruikt, die staat niet op mijn laptop

opmerking indien je dus de manier van herstel gebruik die ik u eerder heb meegedeeld in bericht 2 dan dien je dus al de updates opnieuw te installeren maar ben je ook al de rest kwijt ... immers verkrijg je terug de xp zoals bij aankoop !
*dus je foto's , muziek , documenten en programma's worden verwijderd ...
dit werd eerder al meegedeeld ...door de vermelding dat je dus al de updates diende opnieuw op te halen !
 
ja maar de pc loopt steeds vast, er zal wel meer aan de hand zijn denk ik
ga een volledige nieuwe installatie doen van de xp pro
gemakkelijkst voor iedereen
gedaan met de problemen
bedankt voor de aangeboden hulp,mocht ik nog problemen ondervinden met de nieuwe install dan hoor je me nog wel

greets and thanks

ed
 
heb xp pro terug geïnstalleerd alles ok, behalve dat mijn draadloze verbinding zegt
"windows kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bij het netwerk kan worden aangemeld en dan komt de naam van mijn netwerk"
als ik op internet ga dan krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven
ik heb ook nooit mijn wachtwoord moeten ingeven van mijn router waarmee de pc in verbinding staat
wat moet ik nu doen?
ed
 
Ga eens naar de LAN eigenschappen en dan het Tabblad Verificatie

Vink 'IEEE 802.1X eens uit.

Verificatie.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan