computer heel traag na upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, Ik heb gisteren mijn computer omgetoverd van xp naar 7.
Nu deed de pc het wel goed op xp maar wou wat nieuws.
Nu is de pc wel heel traag geworden,duurt lang met opstarten,surfen en ook de pc zelf is heel traag geworden.
Zou iemand mij een mogelijke verklaring kunnen geven aub.
 
Dat gaat ook niet.Ik heb 2 optie met opstarten f2 en f11,met f2 kom ik in de bios daar staat tie als eerst en f11 kan ik snel bepalen wat als eerste moet opstarten maar mocht niet helpen!
 
dus je beschikt over de iso ...als eens geprobeerd om een opstartbare usb stick aan te maken ...om daar van te kunnen opstarten dien je wel deze in de bios te kunnen aangeven om vanaf een usb bootable device te starten ..over welk merk spreek je hier van eenpc daar ik zie dat je enkel de f2 en de f11 vermeld .
het scherm dat eerst op je beeldscherm verschijnt bij het opstarten van de pc vermeld welke toets je dient te drukken om in de bios te geraken ...
het is hier van belang dit op het juiste moment te doen ( maar ik zie dat je in de bios geraakt , echter denk ik en heb ik het vermoeden dat de instelling jij selecteerd niet behouden blijft ....
dit heb ik ooit voor gehad met een HP laptop ...en na wat rond gezocht te hebben in de bios settings bleekt er een ander instelling nodig te zijn om op te starten vanaf de cd/dvd drive of de opstartbare usb stick

download usb tool win8
 
Ja dat gaat ook niet ik kan maar 1 usb poort gebruiken en aangezien ik in de bios moet komen heb ik mn usb toetsenbord nodig.Nu heb ik wel een usb hub maar die start niet mee op.Weet niet of je hier wat aan heb maar:computertype: acpi x86 gebaseerde pc,cpu type: amd athlon xp 1917 MHz 2600+,moederbord:asrock k7s8x v3.Ja maar het gekke is dat ik wel een windows xp versie heb waar cd boot het wel doet.
 
het is niet gek dat de xp cd wel op start ...xp is niet te vergelijken met vista, win7 en win8
xp kon gebrand worden op een gewone cd , terwijl je voor vista , win7 en de win8 nu een dvd dient te gebruiken...
ik vrees er voor of dit systeem wel iets anders dan xp kan hebben !
je vermelde eerder dat je de upgrade advisor heb gebruikt ,wel eerlijk gezegt twijfel ik hier sterk aan !
normaal gezien heb je 4 usb poorten aan de achterkant ..
dit werd vermeld in de info van je moederbord "
- Keyboard PS2 x1
- Mouse PS2 x1
- USB 2.0: 4 ports default on rear panel + 2 ports upgrade via header

opmerking :
vergeet maar om de win7 draaiende te krijgen op dit systeem ....
er werden géén drivers meer uitgebracht na de xp...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan