Status
Niet open voor verdere reacties.

postb4

Steunend lid
Vip Lid
Elke keer als Win10 opstart krijg ik een klein schermpje te zien met program Terminated Unexpectedly en een rood kruis met config file not found, ik heb al zitten zoeken maar hoe en waarom en nog belangrijker hoe krijg ik het weg, weet iemand raad
bij voorbaat bedankt !!!!
 
Tik eens in via de startknop msconfig

Ga naar Tabblad algemeen en welk keuzerondje staat daar aangevinkt, met andere woorden: Hoe wordt de pc opgestart ?
 
dat deze bij u aangevinkt staat bij normaal opstarten is al niet correct ... bezie de afbeelding !

e901d9377a-Ashampoo_Snap_2017.03.31_19h19m33s_002_.png


*zo staat het hier op al de Windows(en)
 
win 10 config file not found

win 10 config file not found

dat deze bij u aangevinkt staat bij normaal opstarten is al niet correct ... bezie de afbeelding !
Qtex , ik heb het zo ingesteld zoals het voorbeeld ,maar hiermee is de melding niet verdwenen
e901d9377a-Ashampoo_Snap_2017.03.31_19h19m33s_002_.png



*zo staat het hier op al de Windows(en)
Qtex, ik heb het zo ingesteld volgens de afbeelding , maar hiermee is de melding niet verdwenen.
 
Waarom zou dat niet correct zijn? Dit is volkomen normaal zou ik zeggen.

Is een programma welke mee opstart dat niet volledig of beschadigd is. Kan evengoed een restant van een virus of ongewenste applicatie zijn welke al grotendeels opgekuist zijn.
Adwcleaner ook eens laten lopen zou ik zeggen. En eens kijken welke applicaties in de "opstarten" staan.
 
Waarom zou dat niet correct zijn? Dit is volkomen normaal zou ik zeggen.

Is een programma welke mee opstart dat niet volledig of beschadigd is. Kan evengoed een restant van een virus of ongewenste applicatie zijn welke al grotendeels opgekuist zijn.
Adwcleaner ook eens laten lopen zou ik zeggen. En eens kijken welke applicaties in de "opstarten" staan.
ADWcleaner laten scannen ,wel wat gevonden en verwijderd maar de melding is er nog steeds
 
Waarom zou dat niet correct zijn? Dit is volkomen normaal zou ik zeggen.

op al mijn systemen is standaard de optie aangevinkt welke in de afbeelding te zien is ... ook op de virtuele Windows(en) en daarom dat ik er van uit ging dat dit niet juist was ...echter heb ik hier zojuist op een virtuele Windows ook deze eens aangepast en het normaal opstarten aangevinkt .. ik moet bekennen dat ik dus geen verschil zag of bemerkte ..
 
vraagje sinds wanneer heb je dit probleem ...
ben je in het bezit van een eerdere aangemaakte backup ... indien zo denk ik dat je deze dan beter gebruikt ..
heb je gene backup kun je eens rechts klik op start doen kies opdrachtprompt(administrator) en geef de opdracht sfc /scannow
deel ons daarna de uitslag van deze scannow mee
 
vraagje sinds wanneer heb je dit probleem ...
ben je in het bezit van een eerdere aangemaakte backup ... indien zo denk ik dat je deze dan beter gebruikt ..
heb je gene backup kun je eens rechts klik op start doen kies opdrachtprompt(administrator) en geef de opdracht sfc /scannow
deel ons daarna de uitslag van deze scannow mee
C:\WINDOWS\system32>Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
 
er zijn geen systeemfouten gevonden dus waarschijnlijk is de reden dat je dat schermpje krijgt te zien hetgene er eerder door Ddragon80 vermeld werd .
AdwCleaner heb je al gebruikt zeg je ...hierbij stel ik me dan de vraag was deze eerder al op je pc aanwezig of had je deze dan van internet geplukt .... ik stel deze vraag omdat er ook namaak scanners te downloaden zijn !
namelijk is de AdwCleaner overgenomen door Malwarebytes en heet deze dus " Malwarebytes AdwCleaner"
*das dan ook de reden dat ik u wil vragen om deze nogmaals eens op te starten ... en het log hier desnoods neer te zetten .
 
Bekijk bijlage AdwCleaner[C2].txt
er zijn geen systeemfouten gevonden dus waarschijnlijk is de reden dat je dat schermpje krijgt te zien hetgene er eerder door Ddragon80 vermeld werd .
AdwCleaner heb je al gebruikt zeg je ...hierbij stel ik me dan de vraag was deze eerder al op je pc aanwezig of had je deze dan van internet geplukt .... ik stel deze vraag omdat er ook namaak scanners te downloaden zijn !
namelijk is de AdwCleaner overgenomen door Malwarebytes en heet deze dus " Malwarebytes AdwCleaner"
*das dan ook de reden dat ik u wil vragen om deze nogmaals eens op te starten ... en het log hier desnoods neer te zetten .
Hierbij de net gemaakte log
 
heb je ooit eens de " spywareterminator " op je computer gehad ... aangezien de service sp_rsdrv2 verwijderd werd ...
heb je tevens al de pc herstart .. indien zo krijg je het schermpje nog steeds te zien !
 
heb je deze aangekocht ...indien je deze niet aangekocht heb verwijder je deze eens ...denkelijk heeft het een met het ander te maken vermoed ik zo .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan