Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
CPU-Z

Wil je wel eens weten wat er onder de motorkap van je gsm steekt en hoe je core’s reageren?
Dan kan je aan de slag met CPU-Z, ik als een beetje een freak ben er regelmatig naar aan het kijken en ik leer er ook uit. Maar leuker zou natuurlijk zijn als ik bv van andere smartphones ook screenshots zou krijgen met hun waarden.
Je kan niet alleen kijken wat je CPU kan, maar ook welke sensoren je hebt en wat hun toestand is op dat moment. Ik heb een budget smartphone en je zal zien dat ik maar 2 sensoren heb. Maar ik kon mij helaas niets beters aanschaffen. Maar ik ben er wel dik tevreden mee.
Zoals je zal kunnen zien heb ik een Qualcomm Snapdragn 410 CPU en dat in quad core geklokt op 1,2GHz.

Screenshot_2016-02-14-13-13-02.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-13-49.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-14-54.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-15-14.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-15-31.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-16-01.jpg

Screenshot_2016-02-14-13-11-57.jpg

CPU-Z kan je hier vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cpuid.cpu_z&hl=nl
 
Laatst bewerkt:
Is dit een program dat je via je pc moet draaien of gaat het alleen via je smartphone?
 
Oeps, sorry , linkje vergeten. Dat is een app dat je op je smartphone moet installeren en je ziet meteen hoe, wie, wat, waar
 
Beste MIK, om terug te keren naar u kompas, bij u kan het net als bij mij niet werken, we hebben beiden niet genoeg sensoren in onze toestellen aanwezig om die werkend te hebben. Dat kan je bij sensoren goed zien, er zit geen proximty sensor in.
 
Met mijn paar sensoren die mijn smartphone heeft vind ik het helemaal niet nodig om het te posten, heb maar een paar sensoren. Maar het is wel eens interresant om te zien of CPU-Z hetzelfde aangeeft natuurlijk als deze Sensor Kinetics
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan