Status
Niet open voor verdere reacties.

gmbh

Steunend lid
Vip Lid
krijg mail maar zie geen bestand heb windows 7 en windows live mail. andere personen krijgen de zelfde mail en die hebben een bestand erbij.
groet hans
 
Als het DAT. bestand wel met de mail is meegekomen, maar je kan het niet openen, probeer dan eens het te kopieren naar bureaublad of een map, dan rechts klik en kiezen "openen met".
Je kan kladblok proberen of anders Windows een geschikt programma online laten zoekken....
 
Hier heb je een bestand van 15 MB in Gmail.
Dat kan je toch gewoon downloaden en daarna openen.
Bestand.png
 
gmbh, heb je Office wel geinstalleerd ?

Anders "Libreoffice" eens installeren. Is freeware-officesuite van Linux, maar is ook voor Windows.

Heb je Wors, Exell en Powerpoint in.

Moet je normaal alle bestanden mee kunnen openen
 
sorry Lana toch beetje breed denkend zijn he;) denk wel dat TS EXELL bestand bedoelt toch...is echt geen kritiek hoor!ga zelf soms de mist in met benamingen..de doeling is om mekaar te helpen toch...foutje is toch niet erg...;)
 
natuurlijk is dit zo....maar waarschijnlijk weet vraag steller dit niet!!!dan heb zo iets door 5 jaar les te geven...mensen zeggen het anders als ....probeer altijd vraag te begrijpen...op zijn uitleg...oplossing heb ik niet voor die man zijn probleem....en wil hier geen debat over ook!!!was maar probeer mensen te snappen..echt meer niet...gewoon sja mekaar helpen zeker;)
 
Kweetnie, hij heeft het eerst over een dat bestand ( staat zelfs in de topicstart !!!) en nu lees ik exl
Beiden hebben niet zoveel met excel te maken. Ik ga er hierbij van uit dat we het nog steeds over een extentie hebben.

Graag zou ik bij deze dus de juiste extentie willen weten.
 
Ik ga er hierbij van uit dat we het nog steeds over een extentie hebben.
natuurlijk gaat het over extentie...maar heb daar ook workshops over gegeven dan ben je wel eefe zoet hoor...voor mensen dit onderwerp snappen... nog eens Lana val je je zeker niet aan hoor...je hebt klasse als medewerker..(y).wilde gewoon zeggen beetje meer begrip voor één leek ..echt waar meer niet;)
 
Zonder de juiste informatie is het moeilijk helpen.
Pas als we de juiste extentie weten kunnen we verder met zoeken. Misschien naar de bestandskoppeling die misschien niet juist is of de compabiliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan