Status
Niet open voor verdere reacties.

gmbh

Steunend lid
Vip Lid
krijg mail maar zie geen bestand heb windows 7 en windows live mail. andere personen krijgen de zelfde mail en die hebben een bestand erbij.
groet hans
 
Blijkt dat ik ook geen exl bestand open krijg.
groet hans

Ik denk dat men hier van het onderwerp aan het afwijken is, en dat het om een eml bestand gaat. Een eml bestand is een tekstbestand als bijlage in een e-mail bericht, dat kan geopend worden in:

Mozilla Thunderbird
Outlook Expres
Windows Live mail
Windows Mail.
 
Sorry heb gewerkt daardoor niet kunnen reageren, het blijkt dat ik wat problemen heb met windows live mail oude mails met excel bestanden krijg ik wel geopend maar de laatste niet en dat, Dat bestand krijg ik ook niet geopend.
Heb windows 7 en het office pakket 2010 moet erbij zeggen dat mijn computer ook wel traag begint te worden heb hem gescant met mailware bytes en adwcleaner en gebruik ook ccleaner.
Groetjes Hans
 
gmbh, kan je hier in je topic een afbeelding plaatsen van die niet-te-openen bijlage(s) zodat de extensie(s) kan (kunnen) bekeken worden? Dus graag een (aantal) afbeelding(en) waarin de extensies (.dat of .exl) zichtbaar zijn zoals in bericht 21 van luc? Indien er andere, herkenbare, persoonlijke gegevens op deze afbeeldingen zichtbaar zijn maskeer je deze best. ;)
 
Sorry heb gewerkt daardoor niet kunnen reageren, het blijkt dat ik wat problemen heb met windows live mail oude mails met excel bestanden krijg ik wel geopend maar de laatste niet en dat, Dat bestand krijg ik ook niet geopend.
Heb windows 7 en het office pakket 2010 moet erbij zeggen dat mijn computer ook wel traag begint te worden heb hem gescant met mailware bytes en adwcleaner en gebruik ook ccleaner.
Groetjes Hans

Was de oude Office versie misschien Office 2003 en je gebruikt nu Office 2010

Installeer eens het compabiteitspakket om Office 2003 bestanden te openen met Office 2007 en hoger.

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/confirmation.aspx?id=3
 
Hallo bedank voor de reacties heb al sinds het begin office 2010 dus de oude mails van vorig jaar zijn daar toen ook mee geopend,
het bestand is duidelijk een excel bestand. xls staat onder het bestand en het is groen met een X er in, heb het opgeslagen en dan kan ik het wel openen. In de andere mail zie ik geen bijlage maar dat zou mijn loonbriefje zijn die heb ik een keer op het werk geopend met mijn smartfoon en toen zag ik wel een bijlage en dat was een "dat" bestand. Dat heb ik toen gekopieert naar mijn computer bij mijn thuiskomst. Op mijn computer zag ik in windows live mail geen bijlagen. Ik heb toen winmail opener gedownload en het daarmee geopend en toen zag ik mijn loonbrief.
Hopende dat ik het nu duidelijk heb uitgelegd.
Groetjes Hans
PS weet niet hoe ik een foto moet maken bijlage
 
Een .dat bestand is geen Office bestand. Dus dat is wel logisch dat u dit bestand niet kunt openen vanuit een Microsoft emailprogramma.
Ik vraag me wel af hoe het een .dat bestand is geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan