Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
deze morgen toen ik de desktop opstartte viel het me niet direct op ...
maar in de taakbalk rechts onder staat er een Windows logo ...
toen ik er met mijn crusor over ging bleek het om de upgrade Windows 10 te gaan ....
neem je voorzorgen en scan eerst je pc volledig zodat deze vrij is van dergelijke besmetting ..
maak daarna een image aan van je huidig systeem ...anders kan je niet terug tenzij een nieuwe installatie .

**het rare hieraan is het feit dat deze dus niet vermeld staat via de Windows update ...!

Ashampoo_Snap_2015.06.01_07h02m37s_003_.png
 
Laatst bewerkt:
Jamaar Qtje, dat was de vraag niet. Hij heeft een veel betere machiene met een aangeblaasde NIvida kaart en Quadcore.

Er is toch geen enkel verband met het al of niet krijgen van Win10 zonder MS'account en de snelheid o.a. via de Provider.

Alle updates, Office en de Win10 reservatie zijn binnenhekomen.

Dus waarom Win10 niet?

Walter
 
Weet ik. Weet ik.

Maar desondanks komen er updates, Office en de reservatie binnen en dát is toch niet conform wat je zei in 280...? 281 was mijn legitiem antwoord...

Er is zeker geen paswoord, want als ik in Opdrachtprompt Administrator ► net user administrator /random ◄ doe is er geen paswoord te vinden. Dat is wel goed gedaan van Medion.

Mijn vraagje blijft dus: doe ik niets (geen MS-account), krijg ik Win10 binnen enkele dagen?

Walter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan