Status
Niet open voor verdere reacties.
@tuts brol en geen brol he ben al meer als 2jaar content !maar nu ineens 116gb op 9 dagen is wel raar he!
en de support vind ik zeker niet goed!zo behandel je geen klanten!
en telenet support is niet veel beter soms hoor !als je een verhaaltje wil vertel ik het wel
 
@tuts brol en geen brol he ben al meer als 2jaar content !maar nu ineens 116gb op 9 dagen is wel raar he!
en de support vind ik zeker niet goed!zo behandel je geen klanten!
en telenet support is niet veel beter soms hoor !als je een verhaaltje wil vertel ik het wel
Laten weten als het niet vlug opgelost is stap ik over naar andere provider.
 
Laten weten als het niet vlug opgelost is stap ik over naar andere provider.wat bedoel je? wil je verhaal telenet?
 
wel ja ik ben benieuwt naar je verhaal over telenet .
daar ikzelf nu al 12jaar telenet klant ben en er wel een paar misverstandjes waren ;
maar deze werden immers altijd ten voordele van mij opgelost ...
kortom ik ben uit terst tevreden over de klantendienst en ook over de opvolging van het probleem ...

destijds toen ik een serieus probleem had met het constant uitvallen van het internet , wilde ze me eerst niet geloven dat dit aan de modem/router lag ....
na vaststelling werd ik gedurende 3 weken door de klantendienst zelf opgebeld met de vraag of er verder nog problemen waren .( de modem/router bleek stuk te zijn fabrieks foutje en kreeg dus een andere )
kortom een email naar de juiste dienst met een duidelijke omschrijving van het probleem kan veel geloop vermijden ..
 
@qtex en tuts
allez ga het vertellen zo valt er nog wat frustatie weg met Dommel
is een goed en slecht verhaal
tijdens de ronde van frankrijk in de zomer valt ineens de tv uit zowel digi als analoog!denk heeft die gek van beneden weer afgekoppeld(is hier mogelij heeft het ook al gedaan en gebeurt veel in de bouw)maar hoor mensen op straat en die hebben ook geen tv
bel naar gratis nummer krijg na doorverbinden een super vriendelijke mevrouw!die zegt me er is een kabine kapot gereden, en doen alles om het te reparen maar de ronde vergeet die maar!ok geen probleem daar kan telenet niks aan doen!zegt ook je zal wel zien je trug t.v hebt aan je digicorder
idd rond 19uur ineens trug tv!10min later weer niks!wacht tot 20uur nog niks!bel trug
nu ineens een heel stoute mevrouw aan de foon!!!die zegt er niks aan de hand in je straat!zeg jawel mevrouw kijk eens na!allez na 20min zegde die altijd het zelfde!die wou een techieker langs sturen voor 50€! heb die uiteindelijk.......
nu het goed verhaal
die gesprekken worden op genomen he
en ik 12€ compesatie gekregen en niemand anders hier de bouw
maar ik versta die stoute niet!dat niet weet dat er cabine kapot is of was!! ik krijg er de .......... van
 
mijn moraal
heb jaren met klanten gewerkt als taxi chauffeur gok kantoor open gehouden(ladbrokes) speelzaal enzo
de klant is koning mag je nooit afblaffen als zelf vriendelijk om info vraagt!!!!en dat van telenet en dommel nu pik ik niet!
is misschien dat ik oude zak ben lol maar heb dat van in mijn jeugd
maand geleden koop ik bij Saturn een led tv aan spot prijs als de prijs geloof je het mms niet!wou die man 5€ geven en dat mag dan weer niet!die heeft echt van alles gedaan dat ik die tv had!!
zo weer veel weg lol
 
en u wacht ik op jullie comments laat je gaan kan wat verdragen hoor!tegen open mensen ben ik nooit kwaad
 
mijn moraal nog iets vergeten
ben ook begeleider van computer lessen
moet je ook vriendelijk zijn en geduld hebben met alochtonen en mensen van 70a80 en meer hebben!!
alle mensen zijn welkom op digipunt linkeroever of andere
 
Jij moet extra betalen omdat het uw fout niet is dus dommel moet dit zo snel mogelijk recht zetten.
 
@tuts wat is snel??en als ze zeggen is wel je fout hoe kan ik bewijzen dat het niet zo is?116gb op 9dagen kan echt niet!!ben 60 maar nog niet ....... lol
 
Geachte ,

Zoals het er nu naar uitziet lijkt het ons gewoon dat er te veel gedownload is .
Maar omdat u zeker bent dat dit niet het geval is zijn ze dit verder aan het onderzoeken .
En daar hebben ze momenteel nog niet meer informatie over .
Meteen als we iets meer weten houden we u op de hoogte .

Mvg
toch een antwoord van dommel
maar heb nog internet pffff
 
verbruik.jpg
is dit het verbruik?of is dat iets anders
 
Dat is een overzicht van het aantal verzonden en ontvangen Bytes door de betreffende netwerk adapter. Dit is geen referentie voor het totaal verbruik van je internet connectie. Daarboven is het ook nog eens een moment opname. Deze teller is enkel actief wanneer de netwerkadapter actief wordt. Bij het uitschakelen van de adapter (computer) wordt deze teller terug op 0 gezet.
 
@Ddragon80
ja dat de teller trug op nul gaat weet ik!
maar als ik b.v 2uur surf en tel de pakketten op is ook niet verbruik dan of wel?
 
kwam de man van pc winkel tegen,legde probleem uit en die sprak van torrents;bij mijn weten heb ik geen torrents behalve mms dit in afbeeldingts player.jpg maar die staat altijd uit!!
hij sprak ook van kijk in je opstart en processen,heb in taakbeheer gekeken maar dit ken ik niet echt!wil wel een printsreen maken als iemand me zegt wat ik juist moet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan