Status
Niet open voor verdere reacties.
Check je netwerkverkeer eens.

Ctrl Alt Del en dan Taakbeheer starten en dan het tabblad netwerk.
Zorg dat je op dat moment zelf niets aan het downloaden of uploaden bent, doe dit voor elke pc die in het netwerk hangt en kijk of er buitensporing veel netwerkverkeer is.
 
@tuts heb ik al gedaan!maar kan niet veel nazien want sta nog altijd op smallband he!heb veranderd na dat er 116gb op was

Hoe kun jij, als je op "smallband (64kbit/s) staat, nog een verbruik van ongeveer 145 MB per uur hebben door enkel wat te "surfen"????
 
het verbruik ligt stil nu

In item #27 geeft u toch een verbruik aan van:

verzonden 13.205.391 bytes en ontvangen 286.671.674 bytes aan.
Volgens een volgend bericht zou dit gaan over ongeveer 2 uur "surfen".
Maar u staat volgens eerdere berichten reeds een tijdje op "smallband".
Maar op smallband (64 kbit/s) kan je nooit zoveel verbruik hebben op die korte tijd.
 
zie zo dag 2dommel zit erop!toch een antwoordje gehad!nog wa replays gedaan met uitleg!ook gevraagd om me te bellen en of het zin had van data bij te kopen!maar nada antwoord!
deze post zal mms maanden open staan!want de post gevonden op net over dommel als er problemen word je niet goed!deprie kun je worden ja
 
dommel dag 3
vanmiddag gebeld ze zijn nog aan het onderzoeken!vraag me af wat ze 3dagen onderzoeken ik weet niet
iemand wel soms?
trug op breedband willen ze ook niet doen!en data kopen heeft ook zin zegde hij!om 17uur nog eens mail sturen en vragen hoe zit en waarschijnlijk geen antwoord lol
het begint echt mijn kl.......... ui te hangen
 
start eens een scan met malwarebytes op .....ik denk eerder dat je een besmetting op je systeem heb !
 
@Qtex dit is allemaal al lang gebeurd vriend!!!alle mogelijke scans!ben voor 98% zeker dat de fout bij hun ligt!
de vraag is wat zijn ze al 3dagen aan het onderzoeken!wat en hoe?wanneer krijg ik terug internet
weet je daar een antwoord op
ik niet
 
nee daar kan ik je géén antwoord op geven !
best vervelend ..!!
 
is er soms iemand die zo iets al heeft mee gemaakt met andere provider?
hoe liep het af?
 
zo dat dag 3 zit erop!just antwoord gehad!

Geachte,



Er is inderdaad gezegd dat dit ticket wordt opgevolgd .

Op dit moment is er nog niet meer informatie ivm met deze case . Het onderzoek loopt nog steeds en zodra er een oplossing is bel ik u meteen op .
daar moet ik het mee doen!!wat een kl..support
snap niet dat firmas geen chat hebben!chat of foon antwoorden maakt niet veel uit zeker
pokersites hebben chat,skype,gratis nummer of snelle email!en die traag zijn lopen niet lang in de poker wereld!
gaan we een prono doen welke dag ik trug normaal internet heb?
ik zet in op 8 december
wie anders lol
</pre>
 
@tuts krijg ik een prijs als dit de langste post word(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan