Windows 10 error 13001

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het navolgende probleem. Ik gebruikte mijn videobewerkingsprog. Edius 6.01 op mijn pc met het besturingssysteem windows 7. Recentelijk ben ik overgestapt op Windows 10. Vervolgens heb ik geprobeerd Edius 6.01 weer te installeren. Helaas dat lukt niet, Ik krijg de melding "Error #13001 System error".
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Ik weet dat Edius inmiddels al tig keer is geüpgraded tot en met versie 11, maar omdat ik het programma uitsluitend gebruik voor privédoeleinden vind ik die upgrades te kostbaar en wil ik blijven werken met mijn oude versie.
Alvast bedankt voor de reactie.
 
je dient wellicht de setup.exe aan te klikken met rechts om deze vervolgens uit te voeren als zijnde de administrator..
mogelijk dat je ook je videokaart driver dient te voorzien van de laatste uitgebrachte driver.
 
indien er geen update van videokaart driver beschikbaar is je "app".exe uitvoeren in Win 7 compatibiliteits modus uitvoeren???

1597670913249.png

dit vind je "app".exe rechts klikken: 'Eigenschappen', heb het echter nog nooit moeten toepassen ... ,ook voor mij is het een" ? "!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan