Status
Niet open voor verdere reacties.
als de andere de simkaart verwijderd en een reset toepast dan is de kans grotendeels onbestaande om deze terug te vinden .
 
Daar ga ik nu in bijtreden Q. Een andere sim ok. Maar dat maakt u toestel nog steeds vindbaar. Hard reset is onmogelijk indien de code niet gekend.
 
@cve je wilt dus zeggen dat een hard reset enkel mogelijk is vermits je de code kunt ingeven ... jij bedoeld nu een hard reset via de MyXperia beveiliging opties bij verlies of diefstal ..
de TS bedoeld dus een gewoon reset vermits hij op het toestel dat ontvreemd werd de optie " MyXperia" nog niet geactiveerd had ! dus een hard reset vermits de code is hier niet mogelijk .
 
Misschien ook wel met die norton app dat er een code van doen is voor je een hard reset kan doen. Daar hoop ik nu wel op dat norton het zaakje zo goed voor elkaar heeft dat dit erop steekt, anders is het zinloos. Ik vrees dat TS die Xperia beveiliging niet heeft geactiveerd.
 
de TS heeft eerder al aangegeven dat hij op het betreffende toestel dat ontvreemd werd de beveiliging " MyXperia" nog niet aan had staan ...hij wist niet dat deze standaard aanwezig was... lees de eerdere berichten maar eens door .
 
Ja, maar wel de norton app, en als deze werkt zoals hij zou moeten werken met een code dus, kan de oneerlijke vinder geen harde reset doen en blijft norton er dus opstaan. Laat ons hopen dat het zo is. Want het is niet leuk om je toestel zo kwijt te raken.
 
Norton werkt met een code. My Xperia niet. Net een test gedaan met My Xperia, het werkt ook wel wat moeilijker om in te loggen. Een google account hebben of Sony Network account, dan moet je al je paswoorden weten en dergelijke ... moest ik toch wel even achter zoeken (aangezien ik dit niet of weinig gebruik). Heb wel een manier ontdekt bij My Xperia om het 'als oneerlijke vinder' uit te schakelen ... ga dat hier niet posten hoe je dat doet ...
 
Ja, maar wel de norton app, en als deze werkt zoals hij zou moeten werken met een code dus, kan de oneerlijke vinder geen harde reset doen en blijft norton er dus opstaan. Laat ons hopen dat het zo is. Want het is niet leuk om je toestel zo kwijt te raken.

Laat ons hopen ... het is alvast een slimme kerel want mijn toestel is offline ...
 
Laat ons hopen ... het is alvast een slimme kerel want mijn toestel is offline ...

Of het ligt ergens in de goot (bij wijze van spreken) en is je batterij ondertussen leeggelopen...? Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je toestel al gevonden is, of is er een goede reden om aan te nemen van wel?
 
Mijn zoon heeft een aantal weken geleden ook eens zijn smartphone ergens laten liggen en die lag er de dag erop gewoon nog. We waren ook blij dat we hem terug hadden hoor. Nu is niet zo geen perfomant toestel als van Xperia, maar het kan dus wel.
 
Mijn zoon heeft een aantal weken geleden ook eens zijn smartphone ergens laten liggen en die lag er de dag erop gewoon nog. We waren ook blij dat we hem terug hadden hoor. Nu is niet zo geen perfomant toestel als van Xperia, maar het kan dus wel.

Dat ligt er natuurlijk aan waar je hem laat liggen. Er zijn steden waar de smartphone zelfs ongemerkt uit de broekzak verdwijnt.
 
Mijn verhaal : Ik heb hem stomweg op de wagen laten liggen bij mij thuis in de garage .... uitgereden en straat ver gemerkt dat ik hem op de wagen heb laten liggen .... onmiddellijk gestopt ... gekeken op de auto .... rechtsomkeer ... naar huis ... andere telefoon genomen en de weg te voet al bellend naar Z2 afgelegd om te zoeken ... niks ... Mijn nadeel was dat het rond de middag was en er redelijk wat passage door mijn straat was omwille van marktdag ... andere dagen is dat niet ...

Nu ben ik toch al wat slimmer geworden wat betreft Norton ....' verwijdert iemand je simkaart, dan wordt je toestel geblokkeerd en je gegevens gewist.' Heb ik daarnet vernomen in de Proximus store ....
 
dus indien de vinder je simkaart er uit haalde word het toestel geblokkeerd en tegelijkertijd gewist en dit is dan blijvend ...m.a.w. de vinder kan er niets mee !
stel dat de vinder dan de simkaart terug plaatst dient er dan een code ingegeven te worden !
 
dus indien de vinder je simkaart er uit haalde word het toestel geblokkeerd en tegelijkertijd gewist en dit is dan blijvend ...m.a.w. de vinder kan er niets mee !
stel dat de vinder dan de simkaart terug plaatst dient er dan een code ingegeven te worden !

Da's toch wat ze mij vertellen en wat ik hier op papier heb ... wat er eigenlijk gebeurt als je de simkaart terug plaatst ... geen idee ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan