Status
Niet open voor verdere reacties.
heb jij nooit eerder de simkaart er uit gehad ...diende jij daarna geen pin code in te geven ...!
*nu ik heb geen xperia maar heb hier dus een gewone gsm waar ik dus gewoon de simkaart kan uit halen , plaats ik deze dan terug dien ik zelfs geen pin code in te geven bij het heropstarten van de gsm..
 
Nooit uitgehaald ... heb wel een paar keer gehad dat de telefoon vastliep en dan moet je eventjes resetten, dan vroeg hij wel een pin code.
 
Q, dat is niet heel erg slim om je SIM code uit te schakelen. Dat kan bij iedere GSM en Smartphone uitgeschakeld worden, maar er word eigenlijk aangeraden om er naast de SIM code eigenlijk een VPN versleuteling bij op te plaatsen, dat is iets dat je dan iedere keer je je toestel wil gaan gebruiken moet gaan invoeren. Ik heb dit zelf ook niet een VPN versleuteling. Een AV heb ik ook niet momenteel. Maar gezien ik Android 6 draai en eigenlijk eerst alles check met mijn pc voor ik iets installeer ben ik vrij zeker dat er geen rare dingen op mijn Smartphone komen. + ik haal alles via de officiele kanalen. Maar ik ben wel op zoek naar iets wat mij goed kan bekoren. Norton staat heel laag op mijn verlanglijstje, maar wat ik dan wel ga nemen is nog zeer de vraag.
 
maar er word eigenlijk aangeraden om er naast de SIM code eigenlijk een VPN versleuteling bij op te plaatsen, dat is iets dat je dan iedere keer je je toestel wil gaan gebruiken moet gaan invoeren. Ik heb dit zelf ook niet een VPN versleuteling.

Een VPN is toch wel iets anders hoor. Denk dat je iets anders bedoeld.
 
Een VPN is toch wel iets anders hoor. Denk dat je iets anders bedoeld.

Encryptie of coderen bedoel ik inderdaad is het een van mijnen tewege een verwarring met VPN.
Bedankt om mij op mijn fout te wijzen. Ddragon 80.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan