Windows 10 foutmelding bij het installeren van 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik krijg deze melding.
Ik heb ook nog een kladblok bestand, maar krijg dit precies hier niet geplaatst.
 

Bijlagen

  • USB fail.png
    USB fail.png
    16.3 KB · Weergaven: 323
Dit is niet zelf aangeboden en nee ik bezit geen windows phone. dit is op mijn netbookje met het insiders programma via een ISO die je kan downloaden en zo de installatie dan doen. Maar dit is blijkbaar ook niet gelukt.
 
had al zo een vermoeden dat je zelf al op zoek bent gegaan .. het zijn SDK's welke je dan op haalde ook een soort van previews..
**persoonlijk zou ik er zelfs niet aan denken om deze te gebruiken op een hoofd systeem...
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad een SDK ISO. Inderdaad is het een preview. Maar ik wilde weten waar het fout liep de eerste keer en nu heb ik toch al iets gekregen van waar het fout loopt. Nu zien of het opgelost kan raken op de ene of andere manier. Ik hoop het in ieder geval.
 
Zal niet verder kunnen blijkbaar. Heb nu alle pistes bewandeld die te bewandelen zijn momenteel en niets lijkt te lukken. Dus afwachten is inderdaad de boodschap.
 
in media creation tool is dat mijn beste. Daar klik jij dan op "Windows insider preview" helemaal bovenaan. Dan neem je het eerste lijntje " windows 10 insider preview" . Dan laad hij een pagina, dan klik je op die nieuwe pagina op " learn more" , dan laad hij opnieuw een nieuwe pagina en dan klik je op " become an insider" bovenaan de pagina. Dan log je in met je Windows account op het volgende. Dan zie je ongeveer halfweg de pagina " Download preview SDK" klik daarop. Dan kom je op terug een andere pagina en dan pas kan je het downloaden. Dat staat op die pagina dan onderaan. " Get SDK insider preview - build 18890" Klik daarop en er word een ISO gedownload en daar klik je dan op uit je map downloads of waar je ze zet. Je kan er geen opstart USB van maken. en dan begint hij dit te installeren. Bij mij is hij op ik dacht 45% blijven steken met die USB foutmelding die dan als uitslag gaf.
Of klik op deze link https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windowsinsiderpreviewSDK
 
Beste, ik heb het hardware probleem gevonden. Mijn netbookje is de update in 1903 aan het installeren. Ik heb mijn micro SD kaartje moeten loskoppelen. Microsoft heeft dit namelijk zo bepaald dat er GEEN USB sticks en SD kaarten in je PC mogen zitten of je krijgt deze foutmelding. Dus beste leden, je bent gewaarschuwd. Als je de update waagt, ga je gang, maar voor je eraan begint, haal je USB stick en of je (micro)SD kaart uit je computer. Tot de release van de 1903 denk ik is zijn deze media geblokkeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan