Windows 10 foutmelding bij het installeren van 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik krijg deze melding.
Ik heb ook nog een kladblok bestand, maar krijg dit precies hier niet geplaatst.
 

Bijlagen

  • USB fail.png
    USB fail.png
    16.3 KB · Weergaven: 323
Dat is een heel makkelijke manier van werken. Heb jij nog steeds de melding rechts onder van evaluatie prgramma? Of is dit ook al weggewerkt door een update?
 
das weg gewerkt sinds de laatste update en de desktop van uit den geburen is ook up to date nu ...heeft ruim 7 uur geduurd..
240246
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: cve
Ja, en maar denken dat ik het met mijn netbookje niet ging kunnen doen omwille van die 32GB. maar het is goed uitgedraaid. Mijn netbookje heeft het aangekund om de upgrade naar 1903 te maken. Dit voor eigenlijk een heel zwak systeem valt dit eigenlijk best wel mee dat ik nog steeds up to date kan zijn. Als je je inbeeld dat ik slechts een Intel Atom processortje op 32 BIT heb, slechts 2 GB RAM en slechts een eMMC kaartje van 32 GB, mag ik totaal niet klagen van wat het eigenlijk aankan. Het is eigenlijk een kranig ding.
 
het zou mooi zijn indien jij eens zou uitleggen hoe je dit verkregen heb .. dit omdat er wellicht meerdere zullen zijn met zulke beperkingen van een te kleine schijf je het zijnde een SSD of een eMMC kaartje
 
Laatst bewerkt:
Heu Q, ik heb een link gekregen van u. Ik heb die dan gedownload. die dan geinstalleerd. Met de link die ik van u had gekregen diende ik mijn micro SD kaartje niet te verwijderen. Het installeren ging zo. Maar de updates kon ik niet installeren. Ik kreeg een hardware foutmelding. Ik heb dan gezocht en gevonden dat men Microsoft zolang de final release van de 1903 nog niet vrij gegeven heeft de USB stick en (micro)SD kaart als malafide hardware aanziet. Je koppelt je stick of kaartje los en herbegin dan van voorafaan en dan gaat hij helemaal door tot hij helemaal klaar is. Je moet wel net als de vorige keren ervoor zorgen dat je de 8 GB vrije ruimte respecteert. Indien je geen 8 GB vrije ruimte hebt gaat het niet door.
 
was ik mij van bewust ..maar was vergeten dat je de externe opslag diende los te halen ..
Ja externe opslag verwijderen en minstens 8 GB vrije ruimte dient beschikbaar te zijn. Anders gaat het niet door. Hij zegt dit dan ook dat hij te weinig schijfruimte heeft en dat er minstens 8 GB dient vrij te zijn. Je kan dus beter voorbereid zijn en dit voor je eraan begint dit doen. Want je verliest er immers nogal wat tijd mee, Dit is niet het eerste dat hij controleert als je de installatie begint. Hij haalt eerst updates binnen, vraagt dan wat je wil behouden, gaat dan nog eens updates binnen halen, dan kan je pas effectief zeggen wat je al dan niet wil behouden en dan pas gaat hij kijken als er genoeg schijfruimte is. Dat is minsten 5 à 10 minuten dat je verliest en dat jij jezelf kan besparen door eerst zelf te kijken in je bestandsbeheer of je wel minimaal 8 GB vrije ruimte hebt. Let wel dit is voor de 32 BIT home versie. Bij een 64 BIT versie dien je meer vrije ruimte te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan