Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sedert de Creators Update zijn er een paar dingen veranderd, zoals de lettertypegrootte en het geluid.
Het lettertype aanpassen lukt nog net, maar het geluidsprobleem is moeilijker.
Voorheen kon ik gewoon het geluid via mijn draadloze koptelefoon en mijn speakers tegelijk laten spelen.
Die instelling ben ik kwijt. Ik heb de realtek drivers al opnieuw geinstalleerd, maar vreemd genoeg krijg ik geen
Realtek configuratiescherm wat ik voorheen wel had.
Graag had ik wat advies gehad.
 
kijk eens bij de afspeelapparaten of daar dan ook de draadloze koptelefoon vermeld staat .. dus rechtsklik op de luidspreker in de taakbalk....kies afspeelapparaten ... enerzijds kan het ook zijn dat de bluetooth functie niet actief is ...dit dien je ook na te gaan !
 
aangezien ik hier zowel uit de kop telefoon als uit de luidsprekers muziek hoor en enkel indien ik dus de plug van de koptelefoon niet volledig inplug ...steek ik deze er volledig in dan vallen de luidsprekers hier uit ..jij gebruikt dus een draadloze en dit kan ik dus niet nagaan aangezien ik géén draadloze heb ..
*ik dien dus wel de plug er een 5mm uit te laten steken om dus ook via de luidsprekers geluid te krijgen !
 
Het gekke Qtex is dat het wel werkte voor die update.
Ik had zowel geluid uit mijn koptelefoon als uit de luidsprekers tegelijk.
Maar hoe die instellingen waren weet ik niet meer.
 
Op m'n W7 PC heb ik ook Realtec maar juist de stromen gescheiden, muziek uit de boxen en Teamspeak bij gamen b.v., wel met een headset aan een draadje maar denk dat het ook met bt kan.

De W10 PC heeft een ander merk, een IDT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan