Status
Niet open voor verdere reacties.
heb over al geklikt en gelezen....je voorbeeld is niet mijn model....model is MX36 U 021 en deze firma is wel pak duurder...
 
je heb gelijk je model staat er niet tussen ...vrees dan ook dat je er géén zult vinden ...het model dat je gebruikt zal wellicht te oud zijn .
 
model staat er wel zenne zie maar....PB90E050A7(staat onder ACCU)dit is model MX36 U 021;)
 
gevonden .....!
cdf2e547b5-Ashampoo_Snap_2013.10.27_10h37m16s_008_.png


PACKARD BELL EASYNOTE MX36-U-021 (PB90E019A7) geheugen van Transcend direct leverbaar
 
ja je hebt het gevonden ...had er al op geklikt! wat me opvalt ze zijn 50% duurder als de vorige website!!!denk wel meer betrouwbaar....
 
via hun heb ik zelf al verschillende malen een upgrade gedaan van anderen hunne laptops en tot zover ik het weet waren er nooit problemen geweest .
ook met het tool dat ik u het 2 de aanbood waren nooit problemen .
 
via hun heb ik zelf al verschillende malen een upgrade gedaan van anderen hunne laptops en tot zover ik het weet waren er nooit problemen geweest .
bedoel je hier eerste tool dan?
 
DDragon die winkel was ik vergeten...maar zie dit Deze geheugenmodule heeft een capaciteit van 1024 MB en is geschikt voor notebooks met een DDR2 geheugenbus van 667 MHz.
laptop is 332.9MHZ Qtex zegt me beter niet zwaarder nemen
bedankt voor de tip in elk geval!
 
Heb net die laptop gechecked. Bevat 667MHz geheugen standaard. Geloof me, je kan dat geheugen steken. En er zit trouwens standaard zulk geheugen in! Je werkt om de één of andere reden maar met een halve multiplier (BIOS setting). Waarschijnlijk dus onder zen kunnen... Want DDR2 geheugen met die snelheid bestaat zelfs niet. Laagste is 533MHz.
667MHz / 2 = 332MHz....
 
eerder toen ik dat vermelde (mail) aan Navarro had ik nog niet de juiste gegevens ..nu moet ik inzien dat ik dus verkeerd was ..
@ Navarro , Ddragon heeft gelijk ...deze zijn geschikt .
 
Heb net die laptop gechecked. Bevat 667MHz geheugen standaard. Geloof me, je kan dat geheugen steken. En er zit trouwens standaard zulk geheugen in! Je werkt om de één of andere reden maar met een halve multiplier (BIOS setting). Waarschijnlijk dus onder zen kunnen... Want DDR2 geheugen met die snelheid bestaat zelfs niet. Laagste is 533MHz.
667MHz / 2 = 332MHz....
ja dit is weer ander verhaal ...kan ik iets veranderen in BIOS dan..zo ja !waar in BIOS...
 
eerder toen ik dat vermelde (mail) aan Navarro had ik nog niet de juiste gegevens ..nu moet ik inzien dat ik dus verkeerd was ..
@ Navarro , Ddragon heeft gelijk ...deze zijn geschikt .
het is SPECCY dat ons op dwaalspoor brengt toch.....
 
nee in je eerste mail aan me vermelde je al dat het om 332MHz ging ...en ik ben daar toen verder op in geaan zonder na te gaan of dit wel klopte !!!! :rant:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan