Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dit is weer ander verhaal ...kan ik iets veranderen in BIOS dan..zo ja !waar in BIOS...

Je kan eens kijken naar je Frequentie multiplier (CPU?). Gaat zoiets zijn als [x0.5], [x1.0], ...
Maar je moet er wel rekening mee houden dat je totale frequentie hetzelfde blijft. Anders ga je iets overclocken en dat wil je niet met zulke laptop.
 
Je kan eens kijken naar je Frequentie multiplier (CPU?). Gaat zoiets zijn als [x0.5], [x1.0]]
niet te vinden in BIOS denk ik zie dit wel Foto0007.jpg
 
soms iets te maken met UMA FRAME BUFFER SIZE?? staat nu op 128MB kan dit wel naar 256MB verzetten...
 
nog iets gezien dit geven beide tools DDR2 PC2-5300 Alternate dit DDR2-800 (PC2-6400)?????
 
Beste DDragon80 heb je soms nog antwoord op MHZ en BIOS toestanden..want zelf ken ik er totaal niks van hoor!als iemand me A zegt heb ik ook graag B...beheerder Tuts gaat me latje opsturen hij denkt dat het één goede is...ga latje wel goed vergelijken natuurlijk...ook over je Alternate voorstel heb ik vraag gesteld...weet je geen antwoord of andere medewerkers is echt niet erg ...je kan niet alles weten...met laptop naar pc boeren gaan kan ook...
mvg
navarro
 
Gewoon standaard SO-DIMM (non-ecc) DDR2 667MHz geheugen modules insteken en je hebt geen probleem. Vergeet even die frequentie van 332MHz en al die specy data! Is echt niet zo moeillijk hier hoor. Is hier geen rocket science. BIOS zal wel correct staan.
 
zoals Ddragon het eerder al vermeld heeft is ddr2 667 MHz hetzelfde als wat jij nu vermeld ziet staan volgens speccy

ddr2 betekent gewoon Double Data Rate dus je ziet 333 vermeld x2 = 667mhz vb : DDR2-800 (word weer gegeven als DDR2 6400) 400x2 = 800mhz

vb: van mezelf Ashampoo_Snap_2013.10.28_13h56m07s_010_.png
dit komt dus overeen met deze die hier vermeld word en heeft dus 800MHz
 
DDR2 PC2-5300 Alternate dit DDR2-800 PC2-6400.... dit is niet goed dan?
 
Ik heb je twee mogelijkheden gegeven in post #23
DDR2 PC2-5300 is 667MHz en is bruikbaar. PC2-6400 NIET.
 
ok zie wel waar ik uit kom als ik één latje heb..ben nu toch wat wijzer geworden...
thx voor uitleg...
 
jawel Mik die passen zenne.... beetje bijsnijden he maar denk ook in je clone.....:lachen78:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan