Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
Zodra window 10 verscheen heb ik een gratis upgrade gedaan op windows 7 hier heeft hij zeker maanden goed op gedraait. Ik weet dat bij Acer dit model niet te vinden is maar moet selecteren als aspire 7110 of 9410Z.
 
Heeft wat langer geduurd maar ben weer terug.
Laptop update:Oude schijf zoveel mogelijk slanker gemaakt en op een ssd schijf gezet, echter KB4019472 via handmatige installatie erop gezet gaf wel op het eind een error: onbekende hard error, wat deze is kan ik niet vinden, echter gaf wel aan in geschiedenis van updates dat deze voltooid is. Kan deze error kwaad of niet?
 
kijk nu eerst welke build je draait ...systeem info .
je heb het over een hardware error ...kijk eens in apparaatbeheer of daar ergens een vermelding staat ...geel uitroepteken of zo !
 
de KB4019472 geeft je inderdaad deze build ...wenste je build 15063.296 te verkrijgen diende je het Media creation tool te gebruiken (eerder al vermeld ) om een dvd of usb stick aan te maken en daar dan van op te starten ....jij zou nu ook het MCTool kunnen gebruiken om deze huidige build up te graden naar 15063.296

betreffende de hardware probleem ...maak jij gebruik van een draadloze muis of hangt er iets anders aan de laptop.
 
dan is het voor mij een raadsel waarom dat jij een melding betreffende de hardware krijgt te zien ...of het moet zijn dat deze laptop in feite niet geschikt is voor de Windows 10
 
je kan je voorzorgen nemen en de huidige drivers backuppen ..op een externe drager...
het kan tevens zijn dat bij het vernieuwen de drivers nu wel gevonden worden ... ik kan enkel voor mezelf spreken en heb er hier nog nooit problemen mee gehad na een vernieuwde Windows 10 ... echter is niet elk systeem hetzelfde ..
wat ik je wel aanraad is om de laptop dan bedraad aan te sluiten zodat indien nodig de drivers opgehaald kunnen worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan