Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
aangezien er een nieuwe SSD insteekt dien je dus op installeren te klikken ...
is de SSD geformateerd geworden dien je de geavanceerde station opties te gebruiken om al de partities te verwijderen zodat de SSD aangezien word als een niettoegewezenruimte dan pas klik je op volgende op de installatie te starten .
 
das dus de 2de keer ga gewoon verder ...en klik op ik heb geen code of in deze aard staat er wellicht iets vermeld ( kan het me niet juist voorstellen nu )
 
heb je een Microsoft account en wil je deze laptop ook gebruiken met dit Microsoft account dien je deze gegevens in te geven ..
*wil je eerder deze laptop gebruiken met een lokaal account dan dien je voor de off-line account te kiezen .
 
heb je een Microsoft account en wil je deze laptop ook gebruiken met dit Microsoft account dien je deze gegevens in te geven ..
*wil je eerder deze laptop gebruiken met een lokaal account dan dien je voor de off-line account te kiezen .

Ik heb wel een account maar kan voor de desktop computer zijn verder lokaal acount heb ik volgens mij niet geen idee
 
ik heb ook maar 1 Microsoft account en dit terwijl ik een SSD met Windows 10 pro bezit + een HDD en 2 virtuele Windows(en )10 daar boven op nog eens 2 reserve desktop's aan de kant heb staan alles draait hier op Windows 10 pro..je kan ten alle tijden een machiene dat een Microdoft account gebruikt overschakelen/of beter gezegd ontkopelen naar het Lokaal account..
 
nee de stick mag er nog niet uit ...pas als de windows bestanden zijn gekopieerd en de pc herstart zich dan pas mag de stick er uit ..
jij zit blijkbaar in een loop van opstarten !
je heb de usb stick wellicht rechtstreeks aangemaakt via het MCTool en dit geeft soms een probleem met het doorstarten van de installatie ...
heb je ook de iso verkregen via het MCTool dan dien je een opstartbare usb stick aan te maken met Rufus 2.15
 
Met de MCT tool heb ik de opstartbare stick gemaakt en daar starte hij ook mee op.
Volgens mij zijn de bestanden gekopieerd , ik heb optie uw computer herstellen gestart en kon de pc afsluiten hierna de stick verwijderd en opnieuw opgestart gaat nu verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan