Windows 11 Harde schijf niet meer (helemaal) manipuleerbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik heb gemerkt dat in mijn bestaande Windows 11 installatie op mijn Asus Laptop de HDD configuratie niet meer helemaal naar wens te manipuleren is. Niet met Windows schijfbeheer maar ook niet met het programma Acronis Disk Director 12. Ik wilde n.l. mijn bestaande E-Partitie samen voegen met mijn bestaande D-Partitie (of andersom). Windows Schijfbeheer weigert dit te doen en Acronis Disk director ook en geeft bovendien een foutmelding (zie bij gevoegde afbeelding. Ik begrijp er niet van en ik heb het al herhaaldelijk geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Hopelijk is er op dit forum iemand, die begrijpt wt hier fout gaat en ook nog weet hoe dit te herstellen. Daar hoop ik op en hoor het nog graag.
Vriendelijke groet,
Cor Jansen

Bijlagen

• IMG20220710090530.jpg
    IMG20220710090530.jpg
    70 KB · Weergaven: 169
Antwoord voor Lange Pier: Ik heb de Kingstone SSD Manager gedownload en geinstalleerd (zie afbeelding), Maar ik krijg hem niet volledig werkend, waarschijnlijk omdat de ahci mode instelling in mijn bios/Uefi ontbreekt. Dat heb ik op hun Site gelezen. Toch nog bedankt voor de moeite die jij deed,
Groetjes,
Cor

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    62.6 KB · Weergaven: 118
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan