Ik heb een Pc met een ssd opstart schijf (C partitie) en een data harde schijf van 2 terra byte (D schijf). Daar ik regelmatig de laatste tijd een blauw scherm plotseling kreeg, wilde ik via windows herstel eventueel de windows 10 software herstellen om alzo het probleem op te lossen. Tijdens dit herstel begint hij plotseling op de D schijf een herstelpartitie te maken van ongeveer 32 gigabyte op mijn D schijf. In de verkenner zie ik nu nog enkel een C schijf en een D schijf van 32 gigabyte. De rest van mijn D schijf heeft geen naam meer en is niet meer bereikbaar via de verkenner.
Programma's die automatisch gegevens wegschreven naar de D schijf geven ook aan dat dit mislukt omdat het pad ernaar ontbreekt.
Hoe kan ik de volledige harde schijf terug zichtbaar maken? Ik heb een Paragon partition manager 15 hierin zie ik wel dat de D schijf nog enkel een 32 gigabyte partion heeft die zichtbaar is. De overige partition van 1831 gigabyte is unallocated. Hoe kan ik terug aan de gegevens geraken van mijn D schijf? Hoe kan ik dit unallocated deel van mijn schijf terug toewijzen zonder dat eventueel de gegevens verloren gaan..... Ik heb schrik dat met een eventuele toewijzing al de gegevens verwijderd worden.
Graag dat iemand mijn informatie hieromtrent wil geven. Alvast bedankt.
Programma's die automatisch gegevens wegschreven naar de D schijf geven ook aan dat dit mislukt omdat het pad ernaar ontbreekt.
Hoe kan ik de volledige harde schijf terug zichtbaar maken? Ik heb een Paragon partition manager 15 hierin zie ik wel dat de D schijf nog enkel een 32 gigabyte partion heeft die zichtbaar is. De overige partition van 1831 gigabyte is unallocated. Hoe kan ik terug aan de gegevens geraken van mijn D schijf? Hoe kan ik dit unallocated deel van mijn schijf terug toewijzen zonder dat eventueel de gegevens verloren gaan..... Ik heb schrik dat met een eventuele toewijzing al de gegevens verwijderd worden.
Graag dat iemand mijn informatie hieromtrent wil geven. Alvast bedankt.