Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop het Philip, want het is vervelend dat ik iedere keer als ik Windows zit, dat ik dan geforceerd moet afsluiten. Wat ik in Linux niet heb, ik moet wel zeggen dat van alle problemen die hier de laatste tijd de ronde doen, dit de eerste keer is dat ik een probleem heb. Maar het grootste probleem met Windows is de AI die overal ten pas en ten onpas op komt duiken en zich probeert op te dringen.Dit probleem met uitschakelen is bekend, maar zou na de patches van eergisteren opgelost moeten zijn...
Goed dat jouw boodschap vanzelf in orde is gekomen (en Windows dus inderdaad niet gammel isDank, maar dat was het probleem niet ... hij was geinstalleerd op de dag dat de update beschikbaar was.
Wat je taalmix betreft dat is volgens mij op lange termijn iets dat je problemen zal bezorgen : ik volg de adviezen - het kan dan misschien oppervlakkig gezien wel werken, maar de consistentie van je installatie is behoorlijk kapot vrees ik.
Mijn probleem was/is dat de bedoelde update steeds opnieuw wordt aangeboden, niet dat hij niet goed zou installeren.
Ik heb zelf de MS support gecontacteerd en hier na een tijdje een echte mens aan de lijn gekregen, die me met de VS heeft doorverbonden (over het waarom ga ik niet verder uitweiden, maar de kwestie moet wel pertinent genoeg geweest zijner is een onderscheid tussen de talen die je gebruikt in de apps (fr / nl / eng) en de taal van de versie / ISO voor installatie.
Die laatste moet consistent blijven maar binnen Windows kun je inderdaad talen toevoegen en de prioriteit ervan zelfs veranderen.
Maar de "core" van je Windows blijft wat het was.
Beetje zoals je op een website vaak ook, meestal rechts boven, voor een andere taal kan kiezen.
Deze language packs voor Windows bestaan al lang hoor ...
PS : ik schrok wel - laat je iemand die beweert vanuit de VS contact te hebben - toegang tot je PC ??? De hacking truk waarvan ik dacht dat ondertussen iedereen die valse support tussenkomsten kent en mijdt ...