Windows 11 hardnekkige update Win 11 25H2

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
In mijn update-geschiedenis staat dit :

1770803420784.png

maar ... op vandaag staat in mijn wachtrij opnieuw dit :

1770803443521.png

Hoe krijg ik die voor eens en altijd weg ???

Hier ook het probleem terug. Gevolg, Windows de deur uit en Zorin OS in de plaats. Ze hebben me helemaal verloren nu. Ik heb een snelle laptop in de plaats gekregen en het werkt eigenlijk vrijwel ongeveer hetzelfde als Windows. Ik zeg niet dat het iedereen zijn ding is, maar voor mij werkt Zorin OS wel heel erg goed. Dat is het voordeel van Linux, er zijn tientallen verschillende Linux distro's en je kiest er eentje uit die u fit en hetgene dat u niet fit kan je dan aanpassen naar u zin. Ik heb met mijn bleuthoot koptelefoon ook veel minder latency bij het bekijken van filmpjes waar er gepraat word was dat heel erg vervelend op Windows en nu in Zorin OS heb ik zo goed als geen latency, Het kan bijna niet anders als dat je latency hebt, want het is een draadloze verbinding. Maar in Zorin is die wel niet zo groot als in Windows.

Hmmmm, .... hier moet ik enorm hard op men tanden bijten. Ik bekijk het... en we gaan binnen een jaartje (als het al zolang duurt) nog eens praten. De typische uitspraken over het "Evil Microsoft" en "Zoveel betere Linux". Men broek zakt ter plaatse af.

Terug
Bovenaan