Windows 10 herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , maanden geleden ben ik de mogelijkheid verloren om een herstelpunt te maken , de befaamd 0x800 70514 fout
ondanks jullie vele hulp is het jammer genoeg niet gelukt , er is bkijbaar iets aan de pc en moet volledig resetten
maar ik zag nu dat als er een cumulatieve update is er telkens een herstelpunt bijkomt
ookna installeren van Libre Office bvb
zou er een truc zijn om een ander programma te installeren dat nuttig is opde pc en die ook een herstelpunt maakt
zo zou ik nog kunnen terugkeren in heval van pech
 
heb ik u destijds de " Restore Point Creator " niet aanbevolen waarmee je dus herstelpunten kunt aanmaken ..
 

Bijlagen

  • Restore Point Creator.zip
    890.8 KB · Weergaven: 216
Qtex , dat kan , sorry
,heb het nu uitgepakt
dan kwam dit "a"
op "close " geklikt en moest dan naar "system restore point creator " gaan , dat gemaakt en daar kwam op van "reboot de pc " " b & c )


nu vroeg ik me af of dit gewoon heropstarten is OF dat hij volledig herinstalleert ?
ben een beetje op mijn hoed om iets verkeerd te doen
stel me eventueel gerust als het mogelijk is ( zal wel )
 

Bijlagen

  • a.JPG
    a.JPG
    37.9 KB · Weergaven: 112
  • b.JPG
    b.JPG
    34.1 KB · Weergaven: 117
  • c.JPG
    c.JPG
    28.5 KB · Weergaven: 111
Laatst bewerkt door een moderator:
in je eerste afbeelding dien je het vinkje aan te zetten zodat je deze melding niet meer krijgt ..
Ashampoo_Snap_zaterdag 28 september 2019_16h25m22s_001_.png

*deze heb ik hier werkende .
de optie die L.P. aanbrengt zou hetzelfde doen en is denkelijk eerder aanbevolen dan de system restore point creator.
 
dag Lange Pier
zou het mogelijke zijn om stap voor stap uitleg te geven
omdat ik denk dat als ik op uw link klik ik ook op die Restore Point Creator terecht kom .wat misschien zo moet zijn
en indien ja , die REBOOT ,is dat gewoon heropstarten of volledig de pc herinstalleren ?
vroeg een beetje leek ...........
 
De Systeemherstelmanager is niet hetzelfde progje als de Restore Point Creator beiden hebben wel hetzelfde nut ..namelijk het aanmaken van herstelpunten .

Met behulp van Systeemherstelbeheer kunt u:
Maak meteen een herstelpunt door op de knop Maken te klikken
Herstel uw Windows-pc naar een eerder herstelpunt.
Selecteer een herstelpunt in de lijst en klik op de knop Herstellen.
Hiermee wordt uw computer opnieuw opgestart en wordt het herstelproces gestart
Bekijk alle beschikbare herstelpunten
Verwijder selectief herstelpunten die u niet wilt en sla diegene op die u wilt.
Selecteer een herstelpunt in de lijst en klik op de knop Verwijderen
Selecteer een schijf en wijzig de maximale hoeveelheid te gebruiken schijfruimte die Systeemherstel kan gebruiken.
Aanbevolen is de standaard 5% van de beschikbare schijfruimte te gebruiken .


download link https://www.thewindowsclub.com/downloads/SRM.zip

**ik dien hier mee te delen dat de Systeemherstelmanager niet te gebruiken is op de Windows 10 ik krijg deze althans niet geinstalleerd .. !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan