Windows 11 herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan.
Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO?
Iemand een reden of oplossing?

greets

ed
 
indien je de Malwarebytes Premium draaien heb dan zou de Defender uitgeschakeld moeten worden en dat gebeurd dus vanzelf ..indien dit niet het geval is dan is wellicht de Mbam (geen premium meer maar eerder de gratis versie ) in dat geval dien je dit na te zien in je Mbam account ...
 
open eens het Windows beveiligingscenter rechts onder in je taakbalk ..
open dan virus en bedreigingsbeveiliging .. hier staat nu bij mij dat Malwarebytes is ingeschakeld ..
bijgevolg staat hier de Defender uit en krijg ik de optie om deze periodiek te laten scannen ..
 
indien je de Malwarebytes Premium draaien heb dan zou de Defender uitgeschakeld moeten worden en dat gebeurd dus vanzelf ..indien dit niet het geval is dan is wellicht de Mbam (geen premium meer maar eerder de gratis versie ) in dat geval dien je dit na te zien in je Mbam account ...
als ik dit aanklik windows beveiligingscentrum dan zegt hij dat de instelling voor virus en bedreigingsbeveiliging in defender uitstaat.
6477989a74d90-windows_beveiligingscentrum%2C_registreer_MB_altijd_in_windows_beveiligingscentrum.jpg


Ik heb eens naar malwarebytes gemaild en die zeiden die optie af te vinken.
En nu werkt en defender en malwarebytes.
Maar met de windows 10 pro kan ik wel herstelsysteem doen het gaat inderdaad over 11.


Stuur anders eens een screenshot hoe het erbij u uitziet Q.

Thanks
 
moest je uw pc heropstarten met Shift in gedrukt houwden. dan krijg je een blauw scherm drukt daar op probleem oplossen en daar staat ook systeemherstel, kijk eens of het via dat lukt dan is uw pc niet zo veel geladen dan dat je hem volledig opstart
 
moest je uw pc heropstarten met Shift in gedrukt houwden. dan krijg je een blauw scherm drukt daar op probleem oplossen en daar staat ook systeemherstel, kijk eens of het via dat lukt dan is uw pc niet zo veel geladen dan dat je hem volledig opstart
probeer ik morgen eens, is dit ongeveer hetzelfde of opstarten in veilige modus?
 
de foutoplossing om handelingen uit te voeren is precies hetzelfde als windows 11
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan