Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, bij systeem beveiliging blijven alle partities grijs, kan geen herstelpunt maken kan ze ook niet configureren, ook de C: maar bij beheren , opslag ,schijven is alles in orde en kan ze niet activeren omdat ze oke zijn. Ook de recovery partitie
Ik gebruik Windows 10/64 bit versie 2004 Ik heb nu opgemerkt als windows 10 automatisch onderhoud uitvoert ook de herstelpunten verdwijnen ? De door het systeem gereserveerde partitie is 500 MB groot Hoe zou ik kunnen beletten dat deze herstelpunten verdwijnen ? Groeten Albert
Hallo, bij systeem beveiliging blijven alle partities grijs, kan geen herstelpunt maken kan ze ook niet configureren, ook de C: maar bij beheren , opslag ,schijven is alles in orde en kan ze niet activeren omdat ze oke zijn. Ook de recovery partitie
Systeemherstel moet u per harde schijf afzonderlijk instellen.
configuratiescherm - Systeem en beveiliging - Systeem - rechts systeembeveiliging - schijf selecteren - herstelpunt maken - dit voor alle schijven afzonderlijk doen.
Ja maar de vraag was, het blijft een grijs vlak , dus kan ook niet configureren per schijf_letter als alles grijs blijft . Kan niet schijfbeveiliging inschakelen
Ja, maar als het grijs blijft kun je ook niet markeren en configureren, hier heb bij niks aan , waar kun je een schijf buiten --- deze - computer - Beheer- opslag eerst actief maken ?
@Dolfijn1 je snapt blijkbaar niet dat het probleem welke jij ondervind niet op de gewone manier kan verholpen worden ..
je dient voor een in-place upgrade te gaan waar jij dan ook de optie neemt alles te behouden ..zodoende verlies je géén enkel programma..
ikzelf heb eerder hetzelfde probleem ondervonden van het niet kunnen configureren of aanmaken van herstelpunten omdat deze in het grijs vermeld stonden en niet aanklikbaar waren ..een in-place upgrade ( herstel) heeft dit verholpen ...met dank aan Porrelaar die me deze oplossing aangebracht heeft .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.